boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, October 16, 2012

Hati-hati dengan lelaki Casanova ini, menyamar sebagai Ustaz..

Buat semua ibu bapa, penjaga anak-anak gadis Islam,, awas, di sepanjang zaman selama 55 tahun UMNO memerintah, dah bermacam-macam Bala yang Allah turunkan kepada umat Islam,,,, 
Terkini....


Aku terjumpa ini dalam FB....

Sebarkan! Ustaz Razis penipu sudah perdaya 11 wanita Muslimah! 


 Malam tadi melalui laman laman sosial seperti Facebook dan Twitter, cerita mengenai seorang Ustaz penipu mula tersebar. Lelaki yang dikenali sebagai Ustaz Razis itu dikatakan telah memperdaya 11 orang wanita Muslimah. Modus operandinya, menjadikan gadis gadis bertudung labuh itu isteri, kemudian meninggalkan mereka terkontang kanting tanpa berita. Malah ada yang ditinggalkan bersama anak anak kecil! Kini dikatakan ‘Ustaz Razis’ mempunyai 11 isteri yang dikahwininya secara penipuan.

Sebarkan! Ustaz Razis penipu sudah perdaya 11 wanita Muslimah! - Terbakor

Tolong kami sebarkan berita ini supaya anak anak dara kita tidak terpengaruh dengan lakonan licik ‘Ustaz Razis’ ini. Memang kalau tengok dalam gambar, Masyaallah sucinya muka! Tapi dia sanggup menggunakan nama agama untuk melakukan kegiatan jahat. Bukan setakat menipu gadis gadis Muslimah, dia juga pernah dibongkarkan sebelum ini melakukan penipuan berbentuk wang tunai.

Tetapi malangnya, ada diantara mangsa (isteri) tidak mahu memberikan kerjasama untuk mendedahkan kejahatan ‘Ustaz Razis’ atas alasan tidak mahu mendedahkan aib suami. Hmm pada kami ni bukan kira nak sebar aib dah. Ini satu jenayah! Dalam Islam memang suruh kita taat suami tapi bukan bermakna perlu bersetongkol dengan kejahatan suami macam ni. Apatah lagi dalam kes ini, ‘Ustaz Razis’ telah banyak memperdaya gadis yang naif dan baik baik.
Kalau korang nak tengok bukti, kami beri link asal tentang penipuan Ustaz Razis ni. Huh, layak ke dipanggil Ustaz??

2 comments:

  1. adik beradik manjung mari...huhuhu

    ReplyDelete
  2. Dia ni orang UMNO kot...ayat-ayat biasa.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari