boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, October 15, 2012

Muka Zambry dengan Najib kena simbah cat merah..

Satu perbuatan yang tak bertamaddun, dan pengecut... itu yang boleh aku katakan,, walaupun aku secara peribadi tak suka kepada Zambry, Najib dan sekutunya, tetapi kita masih ada etika jika nak kutuk atau pun kritik... 



Tengah aku syok dok layan Sheikul Abu Nawas, Hadie Manchester mai menyibuk PM kat aku tanya dah save gambar Zambry kena simbah cat... 



Bukan cara sebegini..ini perbuatan orang UMNO sendiri yang mulakan  dahulu .. simbah bas jelajah merdeka dan sebagainya,, maka inilah ini kesudahannya,, budaya vandalisme....

Ada lagi rupanya.... 


Sumber yang aku cilok http://www.facebook.com/photo.


5 comments:

  1. CHE..CHE..CHE....lakonan terbaik tageh simpati....steady la UMNGOK.....CAYA LA SAMA LU....

    ReplyDelete
  2. Cat merah tu org ameno je aderrrrr....kantoi la

    ReplyDelete
  3. Dimana nak tumpah kuah maple kalau tidak kedalam pinggan nasi

    ReplyDelete
  4. Dengar kata orang UMno sendiri yang buat kerja tu. Dia orang kecewa sebab si Zamry hanya pilih kroni dia saja utk pemberian projek2. Dia orang juga kecewa sbb pembahagian kerusi utk dicalunkan masa PRU-13 nanti banyak utk kroni2 nya sahaja.

    KECEWA BEB.......

    ReplyDelete
  5. kalau dia orang boleh buat... tentulah orang lain pun boleh buat juga ... takkan nak mengalah sokmo ....!!!

    perihal gangster umno apa dah jadi...???
    kaki baling selipar/kasut perkosa apa cerita..???

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari