boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Friday, October 19, 2012

Lambat lagi Najib akan pulih dari penyakit penakut.....

Kalau dalam jangka waktu bulan Oktober ni rasanya mustahil, tak mungkin lagi Najib akan membubarkan parlimen...
Sebabnya... 

 YDP Agung akan menunaikan fardu haji, pada hari ini..... Jadi kenalah tunggu sehingga hujung bulan ni baru selesai kerja haji.... tak taulah pulak kalau Najib dah minta jasa baik agung tandatangan tanpa tarikh..... akangaktu 

KUALA LUMPUR, 19 Okt -- Yang di-Pertuan Agong Tuanku Abdul Halim Mu'adzam Shah (kiri) bersama Raja Permaisuri Agong Tuanku Hajah Haminah (dua, kiri) berkenan menerima menghadap Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak (kanan) dan juga isteri, Datin Seri Rosmah Mansor di Istana Negara di sini, hari ini.
Majlis terima menghadap ini bertujuan mengucapkan selamat berangkat kepada Seri Paduka Baginda dan Raja Permaisuri Agong yang akan berangkat menunaikan fardu haji hari ini.

Cuba perati kelibat wajah Rosmah.... comel kan,,,kah kah kah. pandai dia buat muka seposen..   

3 comments:

  1. Cantik rambut kedua-dua "First Lady" yang katanya Suami mereka Ketua Agama Islam di Malaya ni ye? Mana Tok-Tok Mufti kat negara ini? Nak tanya juga hukum kalau makan gaji dengan "Kerja Mufti" tetapi tak menjalankan tugas menegur golongan Islam yang tidak selari dengan "Hukum Islam" atau dibayar gaji hanya untuk menegur golongan miskin dan bawahanan sahaja?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kena tanya mufti harus sani....dah tau jawapannya kan kan kan...

      Delete
  2. ini pon manjung mali ale hati sakit...itu pm bila mau ckap itu election itu lia munya hal looo....itu agong mau pigi hali...bia looo...itu losmah muke ale cepocen...bia looo....lu luluk lumah liam2 jaga cucu maaaa....itu solat dhuha jgn lupa loooo...ada butui ka abg manis..

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari