boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, October 18, 2012

PKR Cabang Lumut ! Boleh ikut tak langkah PKR Cabang Pasir Salak...

Rasa bukan baru, dah lama dah....hampir dekat 3 tahun berlalu,, aku dah suarakan hal ini, boleh baca di SINI

Selepas itu rasanya ada 3-4 lagi isu yang sama aku duk tulis,, cuma aku nak cari balik dah tak sempat,, sebab banyak isu lain lagi..


Namun dia punya input sampai sekarang masih ding dong ding dong,, cuma aku rasa kalau PKR Pasir Salak dan mulakan demi untuk menuju ke Putrajaya.......




Kalau rasa tak boleh nak bagi juga tak apalah,, biarlah pimpinan sahaja yang ada dalam Pakatan... kita kat bawah sini .....................?..
Sendiri fikirlah,,.malas aku nak tulis lagi,, tak larat dah... dah rasa nak menyampah, hampeh....  .

8 comments:

  1. Apa punya bangang tukar suka hati je kebuat keputusan. Macam ketua cabang PKR Tg Malim kerusi Parlimen Tg Malim pun dia nak buat bisness. Sapa nak bertanding bayar dia RM 100ribu... woi! takde cara lain ke nak buat duit... binawe punya ketua cabang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul ke...isu best ni..

      Delete
  2. Lu ingat PAS tu hebat sangat kah? Asyik asyik ceramah kelompok yang datang orang tu jugak. baik jual dengan DAP mungkin harga lebih mahal lagi.... hahahahahha ramai ketua cabang PKR bangang.....

    ReplyDelete
  3. Parti Keadilan Rakyat (PKR) Cabang Pasir Salak ingin membuat penjelasan berikut :-

    Terdapat kekeliruan di sini.

    PKR Pasir Salak sign deklarasi itu bagi memudahkan PAS Pasir Salak membuat "RAYUAN" kepada ibupejabat Pas Pusat.

    Tak berbangkit PKR serah kerusi Parlimen Pasir Salak kepada PAS.

    Status quo (kedudukan kerusi adalah sama seperti PRU tahun 2008)

    SETAKAT HARI INI , kerusi DUN Sg. Manik dan PARLIMEN Pasir Salak "MASIH KEKAL" ditandingi oleh PKR .

    Ini bagi mengelakkan salah tafsiran deklarasi tersebut.

    ABDUL RAZAK BIN ISMAIL
    Penyelaras PKR Parlimen Pasir Salak
    (merangkap Naib Ketua Cabang
    PKR Pasir Salak)

    ReplyDelete
  4. Manjung mari gua nak bg tau kat lu tak payah la lu nak provok2 buat org sakit hati je...org lain pn menyokong parti masing2 tapi tak lah over mcm lu. Stment lu ni blh timbulkn masalah lu tau tak.. Tak pelu lah lu nak cari populariti dikalangan puak2 lu tu dgn buat kenyataan mcm ni...hodoh npk nya...kita dlm pakatan rakyat sepatutnya berkerjasama dgn baik bukan sengaja menimbulkan keresahan dikalangan kita...

    ReplyDelete
  5. Manjung mari gua nak bg tau kat lu tak payah la lu nak provok2 buat org sakit hati je...org lain pn menyokong parti masing2 tapi tak lah over mcm lu. Stment lu ni blh timbulkn masalah lu tau tak.. Tak pelu lah lu nak cari populariti dikalangan puak2 lu tu dgn buat kenyataan mcm ni...hodoh npk nya...kita dlm pakatan rakyat sepatutnya berkerjasama dgn baik bukan sengaja menimbulkan keresahan dikalangan kita...

    ReplyDelete
  6. Maaf ye...Mike xtau ape yang berlaku di Pasir Salak sebanarnye..mike orang yang datang entah dari mane tibe2 nak PRU timbul muke...Status Quo ditetapkan selepas PRU12..tapi sebelum PRU ade perjanjian antara PAS & PKR...Antara isi perjanjiannye ialah PKR hanya akan bertanding 2 kerusi di Pasir Salak pada PRU12 SAHAJA dan akan menyerahkan kembali apabila Dr Muhaimin pulang dari Luar Negara...Perkara ni jelas xde helah...Klu JANJI ni pun PKR xboleh Dilunaskan apatah lagi nak lunas JANJI pada Rakyat apabila menang Kelak...Jangan jadi macam UMNO cakap depan lain cakap belakang lain...

    ReplyDelete
  7. ANAK MUDA Pasir SalakNovember 7, 2012 at 5:43 PM

    statment Abdul razak ismail adalah statment peribadinya sendiri,kerana telah terbukti persetujuan kedua2 pihak dalam memastikan PR menuju ke Putrajaya tetapi disebabkan demi kepentingan peribadi beliau,sanggup mengeluarkan statment sedemkian supaya beliau boleh bertanding tanpa memikirkan dan mengambil berat jentera parti kedua2 pihak malah kepentingan rakyat serta penyokong2 PR di pasir salak.malah beliau sendiri tidak berani berhadapan dengan penyokong PR terutama dikalangan jawatankuasa PAS termasuk Pemuda dan Muslimat, adakah kita setuju dengan seseorang yang tidak mahu memberi kerjasama sepenuhnya kepada rakan komponen malah hanya pandai mengarah dan menyuruh pasti komponen buat kerja tanpa memkirkan hasrat mereka dan janji-janji terdahulu,malah saksi2 peminjaman kerusi tersebut masih hidup dan sihat walafiat di sekitar parlimen pasir salak.

    kesimpulannya, sepertimana dalam perjanjian tersebut adalah jelas dan nyata.kalau xpercaya juga tanyalah ketua cabang sebelum itu,sebelum wujudnya abdul razak ismail di pasir salak..

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari