boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, October 2, 2012

Gambar (Blogger) mangsa-mangsa kena RASUK di Janda Baik

Satu pertemuan yang paling menarik yang pernah aku rasakan bila pemukiman blogger-blogger diJnda Baik bertempat di Wadi Husein teratak penulis Pak Ha, 
Kami semua dibekalkan tempat penginapan yang cukup baik, sesampai sahaja ke rumah-rumah yang disediakan, tilam, selimut, bantal dan air mineral sebanyak 2 botol dah tersedia.


Program sebelah malam, selepas sahaja solat magrib berjemaah  di Surau Pak Habib, kami semua di bawa makan malam di SaufiVilla Resort di atas puncak bukit, (Nanti akan aku cerita kan), 
Selesai makan, Pak Habib bagi ceramah secara sanatai, hampir jam 11 mlm lebih pulang balik semula ke teratak Pak Habib, 

Kali ini program adalah dibawah kelolaan Uncle Seeker pula, semua peserta di minta mengambil air sembahyang, kerana ada acara paranormal, aku dah malas nak ikut serta,, betui-betui keletihan....

Rupa-rupanya inilah acara para normal ..... Main bola api....

Akibatnya inilah jadinya,,, 


Blogger di atas ni mengenalkan dirinya pada aku sebagai Forty D Kumara, mengaku blogger PAS, beriya-iya ajak aku duduk sebilik dengannya... bila aku pagi,,, lihat sahaja tuala yang digantung kat langsir tu,,,, binawe betul tertipu aku.... 
Saheh orang UMNO,,, masih nak menyamar orang PAS....  

Yang ini blogger Aduka Taruna,,,,


Yang  ini Jeming Hassan 


Yang ini geng dari Kelantan juga bersama Aduka, Ahmad Dhani kalau tak silap..


 Hadie Manchester......

 Madie Halim...




 Kesemuanya mereka ini di rasuk oleh kesejukkan pagi, walaupun jam dah lebih 8.00 pagi, ini semua dalam serumah dengan aku, belum lagi di rumah-rumah penginapan lain....  Cuaca disini sejuk, dalam bilik yang kami menginap, tiada kipas angin, tiada aircond, tetapi sejuknya sampai ke tulang,, ditambah keletihan main bola api pada malam,, maka pagi inilah padahnya....

Apa pun alangkah bestnya kalau ada lagi jemputan dari Uncle Seeeker untuk program sebegini pada masa akan datang.....

7 comments:

  1. Manjungmari, hang terbabas subuh tak? Aku tgk semua mcm dok layan tidoq awai pagi ni, tak terbabas subuh ke? kehkehkeh....

    ReplyDelete
  2. lepas Subuh sambung mengoloh la bhai...
    yg tu bukan wa tapi Hardev. wa awal2 pagi dah gi nyembang pulak dgn geng2 KAMI..

    ReplyDelete
  3. Bhai MM...

    Hahaha.... orang UMNO menyusup masuk dalam kem PR yer... hahaha... abis la lu... dier gua rasa aaa SB kan.... mesti dulu dier kerja Cawangan Khas kan.... cuba lu tanya dier... dier bertugas kat mana dulu....

    ReplyDelete
  4. nasib baik mjg mari tlg kejutkan solat subuh dlm kul 6am... 2 alarm yg kuletakkan di tepi telinga ... x berkesan langsung. tq bro

    ReplyDelete
  5. Amek kau .. macam2 kerenah .. tapi apa pun bro ... kita semua pasti rindu saat2 manis bersama dengan para blogger champion tanah air ...

    http://zelmey.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. PEH! Seb baik gua tak pergi! kang terasuk sama! Bunga takdak pom!

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari