boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, April 25, 2011

Awas - 13 Mei Menjelang tiba... Apakah ?......

Salam Sejahtera,
Sejarah 13 May tahun 69 dalam negara tidak mustahil boleh berlaku lagi, hanya beberapa hari sahaja lagi, tarikh tersebut akan sampai,

Kalau kita lihat gaya dan stail pemimpin UMNO dan MCA ada sesuatu lakonan yang masing-masing nak menarik perhatian buat UMNO kepada kaum Melayu manakala MCA ditujukan kepada kaum Cina..
Anggota Perkasa mengadakan demonstrasi di hadapan Wisma MCA, Jalan Ampang petang ini. – Foto oleh Jack Ooi

Kenyataan-kenyataan TPM pun dah lian nadanya, Mahathir pun sama dan begitu pimpinan MCA,

NGO yang mewakili perkauman Melayu seperti PERKASA pula semakin giat melaksanakan hasutan-hasuta yang dibiarkan sahaja oleh pihak berkuasa, itu yang aku tak faham,,

PERKASA jangka 30,000 berhimpun di Kedah
Apr 25, 11 5:51pm

Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (PERKASA) mahu kaum Cina dan India melihat dari sudut positif perjuangannya dalam mempertahankan hak orang Melayu di negara ini.

Yang Dipertua Perkasa Kedah, Syed Osman Mansor, berkata perjuangan PERKASA tidak dibuat secara tersembunyi malah ia akan terus mempertahankan kepentingan bangsa Melayu mengikut lunas undang-undang.

"Bangsa Melayu berpecah kerana politik, namun peningkatan kesepakatan mereka dapat dilihat melalui dua perhimpunan besar-besaran (anjuran Perkasa) di Pasir Mas, Kelantan dan di Pasir Salak, Perak tahun ini.

"PERKASA Kedah akan menganjurkan perhimpunan ketiga di Stadium Sultan Abdul Halim di sini Jumaat dan Sabtu," katanya kepada pemberita di Alor Setar hari ini.

Syed Osman berkata lebih 30,000 orang dijangka menghadiri perhimpunan dua hari itu.

Katanya PERKASA akan melancarkan kempen "1Bumi 1Melayu" pada Sabtu untuk menuntut hak Melayu secara terbuka.

--Bernama


Aku ada terbaca yang kononnya MB Kedah DS Azizan bersama Dr Mahathir akan turut serta Di SINI. apa pun aku harap berita ini tidak benar dan fitnah buat PAS, tak Dato Azizan pun ikut nak jadi bingong macam pimpinan UMNO juga...,

Dan kalau boleh Dato Azizan selaku pimpinan yang paling berkuasa dalam negeri Kedah, gunalah kuasa anda.., janganlah dibenarkan pihak-pihak PERKASA dan UMNO menggunakan stadium Sultan Abdul Halim untok program tersebut....,

10 comments:

  1. kalau saya jd ust azizan,maklumlah tuan rumah...sukahati saya nak buat apa kalau tetamu mari buat kelam kabut tak reti hormat tuan rumah....

    saya pun tak marah,kita berunding panggil baik2...

    bukan orang lain,adik beradik sedara mara kita juga,sekali dua kali nasihat,masuk yang ke empat ke lima tak paham base...tuan rumah berhak boh penendang sampai muntah monggek.

    ibrahim ali kompom menyorok,sekali ust azizan jerkah 120% lintang pukang...perkakas!

    -anti apco laknatullah-

    ReplyDelete
  2. Askum tuan rumah...
    mintak link blog kartun dari milo suam :
    kartunjahanam.blogspot.com

    Terima kasih.

    ReplyDelete
  3. Saya Orang Pas Vetran saya tak terkejut kalau Azizan sertai Perhimpunan itu.Saya kenal sangat dengan Azizan...Sebenar beliau adah Umno yang beselindung di sebalik bendera PAS

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  5. Anoni 9:25

    Aku tak suka komen yang mencarut... jadi aku terpaksa delete...

    ReplyDelete
  6. kau biar betul UNDERTAKER...UST AZIZAN UMNO DISEBALIK PAS??

    JANGAN PEMBOHONG

    JANGAN TERIKUT IKUT RENTAK UMNO

    ReplyDelete
  7. atau kau tu berselindung disebalik veteran pas

    ReplyDelete
  8. undertaker yg kita tau the phenom ckp tak brp byk dlm wwe dn ckp dia tak la gempaq sgt mcm undertaker melayu sorg ni..pembohong no. waheeed mcm mat monggol. haram sadey betoi.

    ReplyDelete
  9. Ingat lagi OPERASI LALANG...UMNO ngan MCA ...pura pura GADUH...api apikan meLAYAU ngan Cinah...yang kena TANGKAP ramai ramai...DAP ngan PAS...kah kah kah jgn kita diBODOHkan DUA kali lagi..

    ReplyDelete
  10. aku setuju ngan Hj yusof

    yang masuk kandang kamunting..puak islam ngan geng roket je...

    time tuh aku rasa SI LUNCAI dok hisap nenen mak dia ker atau tak wujud lagi ker

    kah kah lah

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari