boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, April 30, 2011

Video Sex Anuar - PAS dipelawa keluar PR bersama UMNO..

Salam Sejahtera,

UMNO lahir dari istana, sebab itu UMNO parti keramat,, Nasib baik TV yang siar berita ni TV Hotel Jelai...

Aku baru saja sampai Sg Koyan 2, setelah 4 jam lebih dalam kereta, merentasi dari Tapah ke Ringlet, terus ke Pos Betau dan sampai ke Koyan, besok rumah Pak sedara aku kenduri kahwin anaknya yang bongsu, disebabkan rumahnya dah penuh dengan kaum suku sakat suku dari Kedah, bisan-bisannya, jadi aku mengambil keputusan menginap di Hotel Jelai, hotel yang cukup murah...

Disinilah aku sempat menatap Najib berucap di Manir Terengganu,,, dengan muka tak malu, dok memujuk PAS kalau nak buat kerja Islam, keluar PR, bersatu dengan UMNO, dengan DAP tak boleh.. pulak dah...
Setelah lamarannya DAP tolak dengan muka tak malu,, ajak-ajak ayam PAS pula.... memang jenis tak tau malu..

TERKINI

Najib minta Pas keluar pakatan pembangkang

30/04/2011 3:40pm

KUALA TERENGGANU 30 April - Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini meminta Pas keluar daripada pakatan pembangkang yang jelas tidak memperjuangkan agenda bangsa, agama dan negara.

Perdana Menteri berkata sudah tiba masanya Pas meninggalkan pakatan pembangkang khususnya DAP yang ternyata tidak pernah sekalipun memperjuangkan Islam.

"Hadi (Presiden Pas Datuk Seri Abdul Hadi Awang), cukup-cukuplah dengan DAP, tinggalkan DAP (pakatan pembangkang),” katanya ketika berucap di hadapan kira-kira 15,000 orang pada majlis Perjumpaan Mesra Perdana Menteri Bersama Rakyat Dewan Undangan Negeri kawasan Manir di Kampung Pulau Bahagia, dekat sini.

Turut hadir Menteri Besar Terengganu Datuk Seri Ahmad Said, Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein, Menteri Pembangunan Luar Bandar dan Wilayah Datuk Seri Shafie Apdal, Menteri Pertahanan Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi dan Menteri Belia dan Sukan Datuk Seri Ahmad Shabery Cheek.

Perdana Menteri berkata masa depan Malaysia sebenarnya lebih terjamin menerusi kepimpinan kerajaan Barisan Nasional (BN) dan UMNO.

"UMNO lahir di istana dan bukannya lahir di jalanan seperti Parti Keadilan Rakyat (PKR)”. Najib berkata rakyat telah bijak untuk menilai kepimpinan yang benar-benar dapat memperjuangkan agenda bangsa, agama dan negara.

Beliau turut mengulas mengenai kemelut yang sedang berlaku membabitkan kepimpinan parti PKR.

"Semasa di Sarawak (pilihan raya negeri) baru-baru ini, penduduk rumah panjang pun bertanyakan jam Omega (milik Penasihat PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim).

"Dan semalam kenapa nak halang orang nak bersumpah?,” kata Najib yang merujuk kepada suasana tegang apabila hasrat Datuk Shazryl Eskay Abdullah melakukan sumpah laknat berkenaan pelaku dalam video seks yang didakwa membabitkan Anwar, cuba disabotaj oleh penyokong ketua pembangkang itu.

Eskay ialah seorang daripada tiga individu yang menggelarkan diri sebagai Datuk “T” atau trio, yang terlibat mendedahkan video aksi seks yang dikatakan mirip pemimpin pembangkang.

Najib berkata sudah tibanya rakyat menilai kepimpinan yang benar-benar layak untuk menerajui negara ini.

"Masa depan Malaysia ini adalah lebih terjamin dengan BN,” katanya. - Bernama.

12 comments:

  1. HANG NI BODO RUPANYER,

    DS NAJIB JEMPUT PAS DALAM KEADAAN PAS DAH NAK BERKUBUR MANAKALA UMNO DALAM KEADAAN SELESA.

    JEMPUT...NAK TAK NAK TAK DE MASALAH.

    ReplyDelete
  2. Umno dalam keadaan selesa????? Udah banyak undi g ke DAP..... PAS pulak nak berkubur??? Jangan nak berangan PAS ikut umno.... mimpi jer lah umno sekelian....tinggal ler komer sesorang... MCA yang nak tutup kedai dah.. idaknyer kaum cina nyokong komer dah...demer lebih rela pangkah bulan laa nie...dari pangkah dacing komer tu....ada reti kaaa???

    ReplyDelete
  3. engkau pergi jadi tuang cuci najis najib lahhhhh

    kalau aku jadi PM jangankata nak suruh pas keluar pakatan,,,nak ajak masuk BN pun aku pikir berjuta juta kali..engkau dengan PM kau sama,,memperbodohkan diri sendiri

    jemput joint pas lah wooiii .. kalau berani

    ReplyDelete
  4. UDANG GALAH/ANON,

    KALAH PRK BERTURUT TURUT, KALAH 5-0 DI SARAWAK, HANGPA RASA MACAM KUAT?

    BN MASIH LEBIH 2/3 DI SARAWAK DALAM KEADAAN HANGPA KATA COMFIRM TUMBANG.

    LAGIPUN DS JEMPUT, BUKAN RAYU..TAK NAK SEBAB NAK JADI KUDA DAP, TERUSKAN LAH...

    ReplyDelete
  5. SK berani bersumpah dengan nama ALLAH SWT ,anuwar MUNGKIN berani bersumpah dengan nama allah christian herald kot?HAIYA kan dia dan n.ajis BANYAK sokong penggunaan nama allah di majalah cristian tu......

    ReplyDelete
  6. riak,,,sombong bangang,dan merasa malaysia adalah harta mak bapak korang semasa berkuasa bolehlah kau cakap ,,bn menang berturut turut,,wahai barua bn aku nak cakap dengan takburnya.. ditakdirkan Allah kalahkan korang dalam PR ni,,kau minta sedekah depan pint rumah aku,,aku akan suruh anjing aku je halau

    bro..kau bolehlah cakap sebab tengah berkuasa..tapi kalau jatuh

    SENDIRI MAU INGAT HAAAAAA

    AKU,,BIAR SAMPAI KIAMAT PR TAK MENANG PUN AKU HAPA PEDULI..JANJI MASYUK ... BAGI MAKAN ANAK BINI

    DARI NAK PANGKAH DACING

    JANGAN HARAP

    AKU PANGKAH DACING

    ReplyDelete
  7. riak,,,sombong bangang,dan merasa malaysia adalah harta mak bapak korang semasa berkuasa bolehlah kau cakap ,,bn menang berturut turut,,wahai barua bn aku nak cakap dengan takburnya.. ditakdirkan Allah kalahkan korang dalam PR ni,,kau minta sedekah depan pintu rumah aku,,aku akan suruh anjing aku je halau

    bro..kau bolehlah cakap sebab tengah berkuasa..tapi kalau jatuh

    SENDIRI MAU INGAT HAAAAAA

    AKU,,BIAR SAMPAI KIAMAT PR TAK MENANG PUN AKU HAPA PEDULI..JANJI MASYUK ... BAGI MAKAN ANAK BINI

    DARI NAK PANGKAH DACING

    JANGAN HARAP

    AKU PANGKAH DACING

    ReplyDelete
  8. kuda DAP takpa lagi, jgn jadi KUDA KAYU mcm hg luncai...nama pun luncai. dalam sejarah melayu luncai nie mcm pak lawak kira mcm joker la. hg pi la buat lawak kat FLOM hg, nanti hg boleh la dpt kissing from flom yg pendek. kalau hg ensem sket, hg buleh la jd tukang jilat flom.

    ReplyDelete
  9. tumbang pala hotak hg luncai...

    ReplyDelete
  10. Macam la Umno x jd kuda MCA...pegi terjun la dgn labu2 kau...

    ReplyDelete
  11. UMNO la nie gila talak..nak sgt jadi CINA BUTA...nah amik cina MCA gerakan ja yg tau ajaq hgpa...baghu ada akai.

    ReplyDelete
  12. UMNO la nie gila talak..nak sgt jadi CINA BUTA...nah amik cina MCA gerakan ja yg tau ajaq hgpa...baghu ada akai.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari