boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Friday, April 29, 2011

Kenyataan yang membuatkan UMNO panas.....

Salam Sejahtera,

Cuba baca pandangan bakal calon Timbalan Presiden baru PAS, satu kenyataan yang membuatkan gerombolan UMNO dengan gerombolan PAS yang meminati tak senang duduk...

Cantik pandangan Bang Mat tu... aku setuju...tak semestinya Anuar Ibrahim sahaja yang boleh mengetuai PR, ramai lagi,, paling koman pun kalau dah tak ada sangat,, Lim Guan Eng pun boleh,, yang penting jangan dok cenderung ke UMNO....

Mat Sabu: PAS perlu kekal dalam Pakatan
Salhan K Ahmad
Apr 29, 11
2:19pm

Bekas naib presiden PAS Mohamad Sabu berkata, beliau berpandangan bahawa parti Islam itu perlu kekal bersama Pakatan Rakyat walau walau apa saja nasib yang bakal menimpa ketua umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Tegasnya, keputusan berhubung kedudukan PAS dalam Pakatan tidak harus dibuat secara bersendirian oleh mana-mana pemimpin PAS tetapi dibuat oleh parti.

Katanya, isu melibatkan tayang video lucah oleh trio Datuk T itu juga masih dalam siasatan dan beliau perbincaraan kes Liwat II juga masih berjalan.

"Saya berharap ada siasatan menyeluruh kemudian selepas itu barulah kita berbincang.

"Setakat apa yang berlaku sekarang ini, (ia) bertaraf spekulasi dan kita tidak mahu komen atas spekulasi.

"Siasatan yang berwibawa mesti datang daripada pakar dan sebagainya dan hasil siasatan itu kita akan bincang sama ada hendak terima atau tidak," katanya lagi dalam satu sidang media hari ini.

Tambahnya, parti itu juga tidak akan membuat pendirian rasmi kerana isu berkenaan setakat ini masih dilihat sebagai satu spekulasi.

"Kita tidak akan membuat pendirian selagi perbincangan rasmi tidak dibuat di peringkat parti dan di peringkat hukum.. kita akan tunggu di peringkat majlis syura ulama.

"Kalau (pandangan dibuat) di peringkat peribadi dia tidak secocok dengan pandangan jitu yang akan dibuat oleh majlis ulama," katanya.

Mohamad yang lebih dikenali sebagai Mat Sabu dalam sidang media sama turut menyatakan bahawa beliau setakat ini masih sedia untuk bertanding bagi merebut jawatan timbalan presiden PAS dalam pemilihan pada Jun.


.

No comments:

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari