boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, April 26, 2011

Calon Timbalan Presiden - Kalau Tuan Badan tak mahu kenapa nak dipaksa...

Salam Sejahtera,

Dari awal-awal lagi kita dah terbaca ada pimpinan PAS yang mendapat undi terbanyak naib presiden di Shah Alam yang lalu telah menolak dirinya dicalonkan sebagai Timbalan Presiden, beliau lebih suka dengan lantikan dari majlis syura, tak ada pertandingan, sebiji serupa dengan sikap timbalan Mursyidul Am PAS..,

Kira baguihlah sikap pimpinan tersebut, aku cukup menghormati sikap yang demikian, kalau begitu kehendaknya...

Namun yang terkini, ada ura-ura kononnya yang TGNA sendiri mahukan beliau dicalonkan,, apakah boleh dipercayai berita ini, sedangkan blogger yang membuat cerita ni ia sendiri bukan ahli PAS.... Baca Di SINI

kalau dah sebut tak mau, harap-harap teruskanlah, jangan berbolak balik pendirian tu,, kang ahli-ahli bawahan hilang wala' nanti....

Apakah ini strategi geng perpaduan dah mula nak melakukan gerak saraf.... baru-baru ini semasa dialog dengan Dato KJ di De Palma, Blogger ni mengulangi balik saranan dari wakil blogger Tranugkite mintakan gencatan senjata antara blogger pro u dengan pro anti ug buat sementara waktu,,, itu yang diucapkannya, masih terngiang-ngiang ditelinga aku.......

Kalau ia pun janganlah nak main guna nama TGNA... banyak cara lain lagi....aii sebijik macam perangai UMNO,,, tu yang nak bergabung tu...

No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari