boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, January 22, 2012

Aku sokong cabaran MB Selangor jadi Imam Tapi..

Mungkin nama mereka sama membuatkan ada persamaan fikrah,,, aku tak sempat nak dengar sepenuhnya ucapan ni, stremix hari ini lembab, namun bila terbaca dalam satu blog pencacai mb-selangor-tan-sri-khalid-ibrahim. dicabar menjadi imam

Aku sokong 101%........... Tetapi.......


Tak adillah cabar Tan Sri Khalid sahaja,,, ia sekadar memegang jawatan EXCO agama,,,,

Kalau dah berani sangat,, tu cabar hamba Allah yang jadi Ketua Agama Islam tu sekali, baru betuii,,, kepimpinan bermula dari yang teratas.....



9 comments:

  1. makmum pun internasional, canggih gitu

    ReplyDelete
  2. ketua agama islam ni hasan ali tak mau tegurke??? jgn lah bersikap double standard wahai encik hasan hoi....

    ReplyDelete
  3. hebat beno ketua agama islam pujaan hasan ali dan para pencacai umno...

    ReplyDelete
  4. raje teman tu yop

    ReplyDelete
  5. Sama sama kita gerakkan tenaga utk kita hancurkan parasit dalam jemaah kita yg sedang lena menguasai jemaah kita....musuh dlm selimut sudah kita kenal pasti...tahniah ustaz hassan basri!!! Kami tetap akan berada d belakang ustaz...

    ReplyDelete
  6. rasanya x de salah jadi imam.. syaratnye adalah islam dan berakal. org gila x leh jadi imam.

    ReplyDelete
  7. Dulu ada jawatan pangkat dan nama sekarang eleekpoocit, mula jadi sawan, elaund exco dah hilang susah juga dah biasa hidup mewah. raban tebin yop

    ReplyDelete
  8. Muka ustad tu muka penipu.... tengok muka pun dah tau. Ada lagi dua tiga muka dalam Pas la ni muka penipu. Ada cara nak tau perangai sorang2 dengan tengok muka depa saja...

    ReplyDelete
  9. syabas, berapi ceramahnya, tapi ape yang boleh buat kalau kuasa tak mandang. tu yang perlu dibawah satu jamaah Islam, manusia tak sempornya waimma Presiden Parti Islam. Kalau nak memeburukkan lagi keadaan , ape ke benda perjuangannya ?

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari