boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, January 7, 2012

Ambik kao... Tak sayang mulut...Dah tak siapa nak tolong lagi dah..

Tak habis-habis dua orang ni yang sama BIN..,,, masing-masing ada hati dan perasaan nak duduk kerusi MB Selangor rasanya... oiii Tan Sri Khalid Ibrahim, walaupun gagap-gagap tapi 100 kali lebih baik dari hangpa dua ekoq yang pandai bertutur kata-kata...

Aku tak mau nak komen yang sorang tu,, lantak pi ke dialah,, yang aku dok pening yang sorang ni,, bagi aku mangkok ni umpama pokok dedalu, dia dah dapat naik menjalar pada sesuatu pokok, dah nak sampai kepuncak,, dia bunuh pokok yang dia nak tumpang,, macam tulah apa yang dia lakukan kepada parti PAS...

Patutnya, yang dah terlepas tu sudahlah, Tuan Guru Nik Aziz sanggup tebal muka mubal muka, cuba nak baiki apa yang dah terburai, siap nak buat kenduri,, namum masih tak ada rasa hormat langsung,, tu yang aku dok terbakaq sangat,,

Petang semalam, lepas solat Jumaat, sifu aku dok mai perangat kat aku,, kenapa Hasan Ali semakin teruk,, aku diam malas nak ulas sangat,, takut-takut terlebih,, nbamun itulah,,, apa yang yang dok pendam semenjak selepas Muktamar PAS 2009 di Shah Alam sehingga sekarang, hampir 4 tahun baru meletop...

Tak cukup dia hentam TGNA,,, eeei nak tunjuk hebat kono, nak nasihat ahli PAS pulak,, lu sapa sekarang,,, setakat EXCO Kanan Selangor aja,,, he he... kesian... saranannya sekarang dah tak mendapat tempat,, bila Presiden sendiri pun nak pegi,,, KLIK SINI

Sapa yang nak back up dia lagi,, kalau dulu Ketua Pemuda sikit-sikit saya sokong Hasan Ali,,, sekarang KPP pun dak mula nak elak,,, takut juga masa depan, walaupun hati masih dok sayang...

Kita tunggu selepas ni,, apa Pimpinan dan tindakan Disiplin yang akan dilaksanakan,,, KLIK SINI

Apa pun aku dengan sepenuh hati mengucapkan terima kasih kepada YB Shaari Sungip yang mencetuskan polemik ini,, terima kasih YB.....


5 comments:

  1. Bhai MM...

    Sori aaa... takder punya itu Hassan Ali akan kena tindakan aper-aper... sebab dier dah berjaya melengkapkan strategi "Politik Genggam Telur" ....

    Hahaha.... Hadi Awang mau citer aper... kalu kasi Hassan Ali kena tindakan... masak la itu Hadi Awang... hahahaha

    ReplyDelete
  2. Skot ,, Anak ali si hasaan ni bukan kah IDOLA kau satu masa dan ketika dahulu??? hahhahahahaha

    ReplyDelete
  3. ini la, dia pada pendapat aku nak keluar PAS dan masuk UMNO tapi kerana Baiah, nanti menduda dan menjanda lak deme. So dia buat gitu supaya PAs buang dia dan ada peluang dia akan dicalonkan dalam UMNO.

    Jadi tindakan yang paling baik ialah biarkan dia menyalak sampai semput dan bila PRU diumum dia masih dalam PAS so dia tak leh gi mana. Biarkan dia menyalak puas puas dan layan bagi dia syok je. Kalau tak pun usah layan. Lantak kat dia meroyan sesorang. Amacam.

    ReplyDelete
  4. Cakap teman kome tak percaya. semasa berkempen di Parit buntar teman perhatikan dia ni ada yang tak kena, bekas Pegawai BTN fahaman kemelayuan tidak akan hilang macam MORSE CODE walau dah pencen tak luput dalam ingatan.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari