boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, January 1, 2012

Perhimpunan Anti AUKU di UPSI - Seorang nazak, ramai siswa yang ditahan...

Hadiah buat rakyat sempena tahun 2012.... Terima kasih UMNO..Tahniah buat FRU-FRU yang menjalankan tugas mengikut kehendak UMNO.... Moga-moga Allah jua yang membalas perbuatan mu itu... Insyaallah....


Safwan Anang ketika dirawat di klinik sebelum dibawa ke Hospitak Slim River untuk rawatan susulan. Ketika ini Safwan sudah sedar dari pengsan & mengadu sakit dada selain sukar untuk bernafas. Tulang rusuk beliau disyaki patah selepas dipijak didada oleh Pihak Polis & FRU.


Antara Mahasiswa yang cedera selepas diserang oleh pihak Polis & FRU yang bertugas.

Suasana di hadapan UPSI sebelum pihak Polis & FRU bertindak kasar pada Kumpulan Mahasiswa yang mengadakan Perhimpunan Anti AUKU.


Adam Adli ketika ditahan sidalam lokap IPD Tanjung Malim sejurus sebelum diambil rekod, barangan peribadi & ditahan secara rasmi oleh pihak Polis.









5 comments:

  1. APABILA DARAH MENGALIR, KEMENANGAN SEDANG HAMPIR

    apabila darah sudah mengalir dr anak2 muda yg berani menegak kebenaran, maka bersedialah umno dan anjing2 suruhan mereka utk di hancurkan.

    ANJING PUN TIDAK TERLEPAS DI AKHIRAT

    anjing2 jgn ingat mereka terlepas akhirat kerana semata2 ikut perintah dan menjalanan tugas. alasan ini tidak diterima Allah sebab rezekiNya luas.

    ANJING JADI ALAT PEMIMPIN YG SEDANG SERONOK2

    kamu yg jadi alat sedangkan pemimpin umno sedang bergomol dgn pelacur di hotel2, tapi sama2 akan terima siksa kerana zalim.

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum, Encik, mohon untuk link kan blog Detik Islam di sini. http://detikislam.blogspot.com/

    Terima kasih

    ReplyDelete
  3. tak yah nak salah FRU...mereka ni menurut perintah... 1, 2, 3 kejar mereka kejar..1,2,3 tangkap mereka tangkap...otak mereka telah diprogram jadi macam tu...yg patut kena maki yg bagi arahan ....ni memang syaitan

    ReplyDelete
  4. Yang memberi arahan dan yang menurut arahan sama2 ditanya akhirat nanti...

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari