boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, January 19, 2012

Apa perasaan anda bila lihat aksi-aksi ini....

Rasa-rasanya masih ramai lagi yang dok ingat satu ayat ucapan Dato IR Nizar dalam ceramah-ceramahnys semasa kejadian rompakan negeri Perak.... " Saya senang bekerja dengan Pakatan Rakyat"

Sampai sekarang aku dok fikir,,, dah jawapan yang boleh aku katakan Nizar telah tertipu dengan ungkapan itu....



Mereka masih mampu bergembira dalam suasana rakyat marhaein yang menjalani kehidupan semakin tertekan dalam suasana ekonomi sekarang... Apakah cukup dengan bantuan BR1M sebanyak RM500.00,,,,

Bagaimana dengan yang berpendapatan RM3000 keatas, tetapi mempunyai tanggungan yang ramai..

Apakah mereka-mereka itu betul perihatin kepada rakyat atau perihatin ke tembolok mereka dahulu.... hangpa fikirkanlah....





2 comments:

  1. Sahabatku manjungmari yg telah lama aku kenali hang...banyak nya dosa hang pada YB DR zambry..seandai nya hang nak mati esok..hang tak sempat nak mohon maaf pada DR Zambry...aku tak tau nak habaq laaa.. skot aku oh! skot aku!!

    ReplyDelete
  2. Ano... Salah kepada Zambry Kadiaq seorang tetapi macamana dosa pengkhianatan rakyat Perak yang telah memilih Pakatan Rakyat 2008

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari