boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, January 28, 2012

UMNO tercalar....atau UMNO sememangnya menjalar...

Masih ada lagi pihak yang nak membela UMNO dalam isu tuduhan sex terhadap Anwar......

Image

Siapa yang tak kenal dengan Rahim Chik dalam isu skandal dengan budak bawah umur semasa beliau menjadi KM Melaka, yang mengakibatkan Lim GUan Eng merengkok dalam penjara...

Orang Kedah pula kenal siapa itu Shuaib Lazim,, ada sedikit pertalian dengan arwah bapa aku dahulu, aku pernah sewaktu kecil-kecil dahulu bertandang kerumah ibu Shuib Lazim di Tikam Batu Sg Petani Kedah, rumah ibunya yang aku panggil Chu Minah, sepupu dengan arwah ayah ku, menurut arwah ayah ku, ibu Shuib Lazim ni ayah aku boleh jadi wali nikah....

Namun di kala tahun 1990 aku sempat berbual dengan arwah bapa ku, aku menceritakan kisah si Suib ni, bapa awai-awai dah berpesan,, tak payah dok buat adik beradik la..(saudara) dengan Shuib Lazim tu... tak tau kenapa bapa aku berpesan begitu...

Dan apa yang aku ingat seumur hidup aku aku biasa bersua muka dengan si Shuib Lazim...

Rupa-rupanya dah lebih 20 tahun berlalu inilah kesan dari pesanan arwah bapa ku.... alhamdulillah.. moga-moga Allah merahmati arwah ayahnda aku Ahmed bin Din,,,

Dan kisah Eskay pulak, aku tak mengetahui secara detail seperti Shuib atau Tahim Cik,,, tau-tau timbul namanya,, namun bagi aku Shuib dengan Rahim ada kaitan dengan UMNO,,, semua orang tahu,, jadi mengapa ada pihak boleh mengatakan dengan perbuatan mereka Najib tidak tahu,,, dan UMNO boleh tercalar.... mati hidup mati hidup 18 kali pun aku tak percaya Najib tak tahu..... bagi aku UMNO bukan sahaja tercalar... malah dah menjalang....

Klik di SINI



No comments:

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari