boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, September 16, 2012

DS Najib rompak wang FELCRA untuk persatuan bininya DS Rosmah.

Belum lagi sampai tarik 28 Sept tarikh pembentangan bajet 2013,, Najib dah pun mula memfaraid wang rakyat untuk kepentingan bininya... 


Jikalau dalam bajet beratus juta dibagi untuk program kesayangan Rosmah, PERMATA, tetapi yang ini secara kecilan sahaja.... untk program BAKTI... hangpa ke tak apa itu bakti..tak tau cari sendiri.... 




Duit Felcra sepatutnya untuk penoroka Felcralah, yang hidup cukup-cukup makan aja,,, kenapa pi bagi untuk persatuan bini-bini menteri... apa cerit ni....

anggup

11 comments:

  1. assalamualaikum admin...boleh saya dapatkan no telefon tuan,bagi saya salurkan maklumat berkenaan permasalahan felcra di perak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh hubungi email manjungmari@gmail.com

      Delete
  2. salam...camner saya nak contact admin yer?saya ingin menyalurkan sedikit maklumat berkenaan felcra di perak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh hubungi email manjungmari@gmail.com

      Delete
  3. Terlalu banyak dakwaan palsu kpd DS Najib sejak dulu, apakah dakwaan yang ini juga palsu? Hakikatnya payah orang nak percaya benda ni...
    Aku rasa toksah ko dok buat dosa kering lah!!! Nanti kalau DSNajib atau Rosmah mati, ngan sapa ko nak minta maaf, minta ampun? Berat tu weiiii.

    ReplyDelete
  4. isunya apa kena mengena felcra dgn bini2 menteri & timbalan? felcra untung berapa billion? peneroka2 felcra dah mewah ka? takdak masalah ka? cek utk rm100 ribu dikeluarkan oleh felcra & dibayar kpd bakti..dakwaan palsu? photoshop?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kampong lad...
      Aku masih berakal waras,, masih percaya rukun iman dari no 1 - hingga no 6... Bukan kerja aku nak buat gambar photoshop... Gambar Najib terima chek ni aku ambik dari sumber BERNAMA... sila pergi semak dlm laman web BERNAMA...

      Delete
    2. salam bro, hang dah salah faham...my comments was a reply (in fact my questions) to mangkok ayon yg diatas tu. setuju?

      Delete
  5. memang BN dah akhir hayat, lepas Felda , Falcar pula bagus najib.

    ReplyDelete
  6. Nak beli cincin lagi kot. Takpun beg tangan.

    ReplyDelete
  7. Apa cerita projek perumahan untuk generasi ke2 felcra seberang perak...

    Konsultant2 asal semua kena kencing ngan MP Pasir Salak...

    Design dah siap, kemudian dicilok oleh cinabeng mane ntah...

    Konsultant2 asal sesen pun belum dapat, sedangkan rekabentuk mereka digunapakai

    untuk pembinaan bangunan bagi projek tersebut...

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari