boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, September 30, 2012

Suasana Pagi yang dah lama tak dirasai.....

Alhamdulillah, dari pagi semalam Sabtu 29 Sep aku bertolak dan selamat sampai ke destinasi dengan selamatnya... 


Sebelum aku tulis apa-apa, aku minta maaf buat pembaca, tahap broadband yang cukup slow,,, , cuma di pagi selepas subuh ni barulah dapat sedikit dapat berinternet...

Insyaallah, malam nanti kalau kelapangan bila balik ke Manjung semula  aku akan tulis kemana, dimana aku berada, semalam dan hari ini.....,,,

Selamat bertemu semula...,,,,

2 comments:

  1. Semoga ko mampos dlm berjalanan pergi atau balik xwahai mat desa aka manjongmari......

    ReplyDelete
  2. semoga selamat perjalanan pergi dan balik.. dan semoga mangkuk hayun yg mendoakan mampos @September 30, 2012 7:29 AM dicelikkan hati, takpun mampos tu dpt ke dia..

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari