boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, September 19, 2012

Ngeh Koo Ham ambik kesempatan isu filem Innocence of Muslims

Sepatutnya sebagai rakyat Malaysia yang hidup dalam suasana berbilang kaum dimana Islam sebagai ugama rasmi negara, Ngeh tidak sewajarnya menjadikan isu tersebut sebagai untuk mempopulariti dirinya, walaupun di Malaysia rakyat bebas bersuara, namun dalam isu ugama adalah lebih baik Ngeh tidak masuk campur walaupun kononya sekadar nak mengemukakan persoalan!... 

Kenapa Ngeh menggunakan isu ni ?  




dapkurangajar

Rasanya baru ini, awal bulan ini, kita dengar cerita bagaimana laman web Media Perak telah di saman oleh sepasang suami yang jua ketua cawangan DAP di Ipoh, 


Kenapa ini boleh berlaku, dimana Pengerusi DAP Perak yang mana Ngeh sendiri menjawatnya,, timbul banyak persoalan,,, Kenapa Ngeh membiarkan kejadian seumpama ini boleh berlaku,,, Banyak tanda soal..

Yang paling best, Media Perak sedia disaman dan akan mengemukakan bukti-bukti untuk menjawab saman tersebut, ini semua akan membuatkan reputasi Ngeh semakin tercorot, dimana masaalah ahli parti sendiri beliau tidak dapat mengawalnya..! 

Sebagaimana kita maklum, parti DAP melalui jurucakapnya Karpal Singh telah mengeluarkan arahan, setiap calon hanya dibenarkan bertanding untuk satu kerusi sahaja samada parlimen atau DUN pada PRU13 nanti, mengikut apa yang aku dapat dari sahabat-sahabat DAP, Ngeh kalau boleh mahu bertanding kerusi  DUN dan juga Parlimen diatas kapasitinya sebagai Pengerusi DAp Perak. Apakah dengan mengeluarkan isu filem menghina umat Islam ini, Karpal akan membenarkan beliau bertanding 2 kerusi sekali gus.. 

Satu lagi yang kita sedia maklum, DAP akan mengadakan EGM Tahunannya sedikit masa lagi, dengan apa situasi yang berlku, Ngeh mesti melakukan sesuatu isu yang berupaya dapat menarik perhatian ahli-ahli DAP yang extrime yang mana dengan ini dapat mengekalkan nya sebagai Pengerusi DAP Perak lagi..


3 comments:

  1. ngeh ni cari pasai sj...LGE..suruh ngeh tutup mulut macamana LKS tutup mulut.. tak layak jadi pengerusi DAP Perak...

    ReplyDelete
  2. memang betul laa..setakat bantah je tak kemana suara umat Islam. Seperti kata Ustaz UZAR tadi umat Islam juga harus mengeluarkan filem yang menonjolkan kehebatan mereka kepada non muslim.

    ReplyDelete
  3. Stuju ngn imanperang..wish ada la direktor2 y sanggup tunjuk kehebatan Pejuang Islam...buat la ala2 3D pn ok gak!!
    PAStu insyaAllah akan ada y tertarik tuk convert to Islam.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari