boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, September 13, 2012

Gangster Melayu (PEKIDA) Nak Langgar Blogger UMNO..

Kewujudannya memang dah lama dah,, tetapi bila timbulnya PERKASA hasil anak luar nikah antara Ibrahim Ali dengan UMNO membuatkan nama PEKIDA jatuh tercorot...

Nama pertubuhan PEKIDA cemerlang disisi UMNO ketika terjadinya krisis rampasan kerajaan negeri Perak 2009 bila adanya sidang DUN dan perebutan jawatan speaker DUN,, selepas itu rasanya dah PEKIDA tak kedengaran lagi... 


Rupa-rupanya,, dalam tak kedengaran, ia masih mengganas lagi,, dah kali ni PEKIDA tak pilih bulu untuk sesiapa sahaja yang akan jadi mangsanya,,, 


Baca sepenuhnya DI SINI


Nampaknya PEKIDA hanya berani angkat muka sesama melayu,,, rasanya lebih zalim dari Along tanpa peri kemanusiaan.... 


12 comments:

  1. anak simpang tiga sg buluhSeptember 13, 2012 at 11:03 PM

    pekida dah jauh menyimpang dari matlamat asal. mmg betul, sekarang ni pekida dah mcm kumpulan kongsi gelap.

    aku ahli pekida jugak, tapi aku tak samseng, tak gengster dan paling penting aku takkan jadi barua org politik.

    aku akan tunjuk belang kalau agama Islam dicaci hina dan diancam kalau setakat hak melayu tergugat mampuih pi laa

    ReplyDelete
  2. Dalam Islam tiada gangster tapi POlis ada (yang menyuruh yang maarof dan melarang mungkar). jadi dalam Polis mesta ada ramai ustaz untok lawan sama itu gengster lah.

    ReplyDelete
  3. wah latokkk! ketua jkkk bagi amaran pada encik & cik kerusi supaya kerusi2 jgn cabar dia .. mmg dah sewel ponya jkkk sama mcm ketua umnu

    ReplyDelete
  4. Anak simpang tiga sg buloh , semua pekida yang Aku jumpa cakap macam ko, tp solat pun tak, habis kuat pun sekali seminggu, tu pun 2 rakaat je solat jumaat. Tp nak Jadi pembela agama

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada pelbagai cara untuk berdakwah. Kalau kita hanya duduk di madrasah, di masjid dengan berpakaian jubah dan berserban adakah kita dapat menjalankan dakwah? Apa akan jadi pada anak muda yang duduk di jalanan dan terperangkap dilorong-lorong gelap itu? Siapa yang nak dakwahkan mereka kalau bukan kumpulan kita yang bercampur dengan gengster dan mafia. Kalau kita nak bercampur dengan mafia dengan drastik memang kita salah.

      Sanggupkah kita tinggalkan mereka yang tersadai di jalanan dengan hanya duduk saja di masjid? Dakwah ada 1001 cara kenapa kita nak hanya pilih satu jalan saja? Kalau hanya sabar dan berdoa adakah kita dapat mengubah bangsa kita? Kalau kita tahu ada anak Melayu kena culik oleh sindiket takkan nak harapkan pihak berkuasa saja sebab mereka pun hanya makan gaji.

      Delete
    2. poyo lah lu....dakwah konon..lu join skali budak budak kat lorong gelap tu ada la....cheh

      Delete
  5. BODOH JE PEKIDA MCM NI..BARWAH ANJING

    ReplyDelete
  6. BODOH JE PEKIDA MCM NI..NI SEMUA PUKIDA..BARWAH ANJING..

    ReplyDelete
  7. NI SEMUA PUKIDA..MCM ANJING.!! FUCK PEKIDA..

    ReplyDelete
  8. PUKIDA MALAYSIA..NI SEMUA BARWAH ANJING..

    ReplyDelete
  9. Aku nak kaji dulu buruk baiknya joint kumpulan cam ni...

    ReplyDelete
  10. ko ingat ko sape nk langgar2.mcm sial..melayu ko brani la anjing..bngse laen kote ko kecut..stakat name pekida..konon ganas ar..

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari