boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, September 19, 2012

Khasiat dari Cium Tangan Dato Seri Najib, peluang buat PAS Perlis....

Pergelutan dan perebutan untuk meluaskan kuasa dan pengaruh dalam politik UMNO semakin memuncak,, walaupun dalam sebuah negeri yang paling kecil dalam Malaysia,, Namun perebutan untuk menjadi calon dalam PRU13 yang tidak diketahui bila tarikhnya rupa-rupa sedang panas berjalan..



Apakah Shahidan Kasim akan kembali berkuasa selepas di tolak oleh pihak istana selepas sahaja keputusan PRU12 2008 yang lalu...

Walaupun Shahidan munkin tidak lagi berpolitik,, tetapi kita harus ingat, Ketua Ulama Muda Fathul Bati adalah ayam sabung baru peliharaan Shahidan Kasim...Itu yang paling menonjol, selain disokong oleh Ketua UMNO Bahagian Padang Besar Datuk Zahidi Zainul Abidin dan Bekas Ketua Penerangan UMNO Negeri Datuk Hashim Subuh. 

Apakah kumpulan diatas mampus menewaskan pengaruh MB Perlis sekarang Md Isa Sabu, yang secara tidak langsung UMNO Perlis dah berpecah..

Mampukah PAS Perlis  membuat kejutan, dengan apa yang berlaku perpecahan di Perlis... sedang kan apa yang aku terbaca Ustaz Hashim Jasin Pesuruhjaya PAS Perlis sudah mengistiharkan diri tidak mahu bertanding pada PRU 13 nanti..



Moga-moga sebuah lagi negeri UMNO akan jatuh ketangan Pakatan rakyat selepas PRU13 nanti... Insyaallah. 

No comments:

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari