boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, September 3, 2012

Gambar siapa tu disebelah Hasan Ali...

Gambar siapa ? Kalau dah kenal diam,,, itulah jawapan terkini siapa Hasan Ali.... 







8 comments:

  1. Budak hutanmelentangSeptember 3, 2012 at 7:06 AM

    Hassan, mari kita sama2 perjuangkan akidah dan murtad. Moh kita mulakan dengan perkara yang mudah dulu iaitu dakwahkan orang keliling pinggang kita, seperti ajak pakai tudung, suruh jangan jadi samseng dan sebagainya. Dalam pada tu, kita jaga diri kita sendiri jangan berlazat2 sangat duduk di dalam kawah yang penuh dengan najis, ditakuti jika dah terlalu lazat dan nikmat, lama2 kita terus duduk dan sama2 bergelumang dengan najis. Gunakan kepakaran motivasi ente dengan berbicara perkara2 yang baik, tidak menuding, tidak menyeranah, tidak menylahkan orang kerana tak buat itu tak buat ini ... insyaallah orang akan sukan dengan ente. Berjuang sendiri2 ni susah apatah lagi kalau kita berpehak2. kadang2 orang melihat ente sekarang ni macam orang hilang akal, kerana itulah sesungguhnya banyak orang kasihan dengan ente wahai Hassan. Aduhai, Hasan Hasan!

    ReplyDelete
  2. Maaf Tuan Manjung,
    Saya ini rabun politik, jadi tiadalah kenal pencacai-pencacai seantero tanah Melayu ini. Siapakah gerangan di sebelah baginda Hassan Ali itu? Yang berzakar atau tidak berzakar yang dimaksudkan? Jika tidak berzakar..adakah itu mehbooba dia atau majnuuna dia? ehem..ehem..tolonglah kasi eksplen sikit. Tima kaseeeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah. Aku pun nak tau jgk

      Delete
  3. yang berzakar atau tidak berzakar tu buat aku tersedak, kah kah kah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Manjungmari kata dah tau tu diam-diam
      Jangan banyak songeh lagi

      kita tunggu dan lihat,bagaimana kesudahannya

      bukan tak kesian
      tapi dah nasihat pun buat dono aje ...... apa nak kata?

      Delete
  4. Best betul blog ni byk bahan fitnah sesama Islam. Hidup PKR!

    ReplyDelete
  5. Bukan Zakar la tapi ekor di depan...tak baik cakap lucah marah nanti HAssan Jati

    ReplyDelete
  6. Datok Manjung. Saya yang muda ini tiadalah mehbooba yang cun seperti baginda Hasan Ali Akidah ini. Teringin benar saya beristeri lawa dan cun tetapi apakan daya saya tidak pandai berpolitik. Jadi dapat tekel awek kampungan aje. Jikalau masuk parti politik dapat cikaro jambu ke?

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari