boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, September 10, 2012

Edisi 18 SX - Boleh tahan ganas juga Dr Mahathir ni..

Dalam suasana majlis hari raya yang masih panas diraikan, kadang-kadang mungkin kerana terlampau suka atau terlebih bembira... maka macam-macam boleh terjadi..... 





Ko orang jangan pandang serong dengan gambar ni,, aku tak tuduh apa-apa ya,, sebab aku sendiri tah tahu apatah lagi mengenali budak perempuan tu anak siapa, cucu dia ka atau apa-apa sahaja yang sewaktu dengannya... 

Cuma aku nak cerita gaya Dr Mahathir tu sahaja,, boleh tahan ..perghh.... lihat ke gaya power lagi orang tua ni...  ... 


17 comments:

  1. dia kan ketua black metal malaysia..penyokong seytan no.1...mahaDEATH

    ReplyDelete
    Replies
    1. bodoh tahap cipan la lu ni...

      Delete
  2. Encik jangan tuduh sebarangan. Cium sayang dari seorang tua berumur 86 tahun dengan budak umur 10 tahun..tiada yang pelik.

    Apa yang 'perghh'..apa yang 'power'..sememangnya en seorang yang kaki penghasut & kaki pemfitnah.

    Masa Dr. Mahathir pimpin rakyat negara ini dengan aman & tenteram & terjamin..en masih lagi menyusu tetek dengan mak..sesungguhnya en. masih mentah & tak tau apa2.

    Dr. Mahathirlah yang membawa negara ini di peringkat ekonomi yang memuaskan & jauh dari kemunduran. Cuma en sahaja yang tak nampak, tak sedar & tak tahu bersyukur.

    Sepatutnya encik tinggal nun di afrika tu..somalia ke..baru en tau macam mana susahnya nak cari sesuap nasi / makan. Tapi kat Malaysia ni..kalau en papa kedana sekali pun..pegi le dok kat kaki lima pejabat PAS Jalan Raja Laut tu..tadah la tangan..nescaya orang akan sedekah duit pada encik.

    Bersyukurla..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bercukurlah...bercukurlah..., sembahlah Tuhan "Kutty" kau tu.

      Delete
    2. saya sokong, che det jugalah yang dok pulon semua harta rakyat untuk dibagi2 dgn kroninya dan anak pinaknya, yang tu awat hang tak mau tulis dak pun hang pun tibai sekali kot.

      Delete
    3. Alahaiii ko ni anoni_mos..

      Cakap mcm bedegar-degar macam bagus... alahaii kaedahhhnyaaa!!!

      Zaman Che Det tu zaman kuku besi aka "political blackmail", so babtu la ko rasa aman damai tenteram sejuk jer kuau masuk duit dalam poket kain baju suau ko semua ek...

      Apsal la si che Det ni sibuk nak halau penduduk melayu kg baru siap berdendam hingga skang ni???

      iskkk.. malas arr nak ckp lelebih.. yg penting ABUUUU ALL THE WAYYY!!!

      ps: Itu cucu dia si nadia anak si marina tu.. aparaaaa..

      Delete
  3. Maju kerana kita ada 90 bilion duit petronas untuk dilahap setiap tahun. wang sebanyak itu boleh tutup semua kelemah urustadbir dan lepas itu boleh mendabik dada kita cemerlang uruskan ekonomi negara...Kiranya tiada wang petronas yg tidak diodit itu, kepincangan akan terdedah dgn luas...

    adnan M

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju..Malaysia ni negara kaya raya, rakyat dpt kuah je..pemimpin
      yg dpt isi....tenguk lah gya hidup mereka ank branak..
      rakyat yg dpt hirup kuah pun dah seronok..tapi hak mereka lebih dari itu..jumpa pminta sedekah d negara pengeluar minyak..

      Delete
  4. anon kat atas ni kalau anwar yg buat mcm tu, lain plak dia punya tone. pegidah. bukan mahathir yg bagi rezeki, bersyukur kat Allah la woi. sikit2 nak suruh keluar malaysia, tak setuju je suruh pegi tempat lain. ingat negara ni abah kau yg punya ke?

    ReplyDelete
  5. hamboi...maroh .... bile puok korang kutuk ulamak takpe pulok... yela..yelah...mahathir ni dulu pernah hina nabi ttg pisau cukur...mahathir ni jugak la yg dulu mempersendakan hudud.... takpe... rasulullah pd puak umno/ bn agaknye tak setaraf ngan mahathir yg depa sanjung2 tu....tgk la kt ahirat nnti... kot2 mahathir bole bg syafaat...

    ReplyDelete
  6. 3.30 porahhhhhhhhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  7. Bukan segalanya duit,
    Kalau salah tetap salah
    Jangan korner umdang2
    Satu masa nanti terbabas

    ReplyDelete
  8. hihihihi...relakslah anon 3:30pm.......sampai ke afrikalah pulok......masa mahathir memrintah aman tu....anuar ada back up kat belakang lu tarak tarak nampak....lepas anuar ditendang.....haru biru negara nie tau tak.....

    ReplyDelete
  9. bernafsu lagi orang tua kutuk ni....kerana keghairah chedet membangunkan kroni-kroninya menyebabkan anak cucunya yg membesar pada hari ini menanggung hutang negara yg berbillion2.

    memberi lagi mulia dari yg meminta, tapi yang merembat harta rakyat secara zalim tunggulah azab Allah,nauzubillah.

    ReplyDelete
  10. hahaha.Pic org tua cium dgn bdak kecik pon nak jd isu ke??tinggi btul imaginasi Admin ye.tu la,byk sgt makan ubt kuat yg jual kat Kitab/Naskah suci korang sampai bende camni pon korang bole pkir bukan2.hhaha

    ReplyDelete
  11. babi kau penulis...org cium CUCU dia kau tulis mcm2..anwar beromen dgn china doll kau diam plak..mmg dasar budak pakatan mcm syaitan...

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari