boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, September 20, 2012

Hebat - UMNO buat demo sembahyang kepada Belia Negara China..

Sebelum ini pasangan diraja England di bawa masuk masjid,, boleh pulak orang kafir masuk dalam kawasan beribadat orang Islam,, terkini masjid Putrajaya dibawa pula belia-belia dari China,, lebih malang lagi dibawa masuk ke tempat umay Islam bersolat.



Aku sendiri tak faham bagaimana tahap kecerdikan penganjur program lawatan belia China ke Malaysia, apakah mereka tak terfikir bahawa di negara China sendiri rakyatnya yang berugama Islam melebihi dari rakyat di Malaysia.



PUTRAJAYA, 19 Sept -- Belia dari China melihat demontrasi sembahyang sunat oleh Imam Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin, Ahmad Rijal Ghazali ketika mengadakan lawatan ke Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin di sini hari ini.
Peserta seramai 91 orang itu dalam rangka lawatan balas ke Malaysia bagi program "China-Malaysia Youth Exchange 2012" dari 18 sehingga 27 September.
Delegasi belia dari China itu akan di bawa melawat ke Kuala Lumpur, Melaka dan Negeri Sembilan. 
--fotoBERNAMA (2012) HAKCIPTA TERPELIHARA



   
Cuma dok terfikir,, apakah niat yang dilafaz oleh Imam dan makmum-makmum tu...  

14 comments:

  1. Dimana tok mufti yang suka dok mengeluarkan fatwa tu, agaknya dia nie telah dibutakan,dipekakan dan dibisukan oleh ringgit UMNO kot sebab itulah segala kemungkaran yang dicipta oleh puak munafiqun ini dibolehkan belaka.Na'uzubillah.

    ReplyDelete
  2. Hoi....banggang! Kat Hong Kong dan Taiwan pun bersepah masjid dan dalam U-tube pun berlambak video solat. Ini kerja bodoh UMNO.

    ReplyDelete
  3. Sesungguhnya mereka mereka yang lemah tidak berpengetahuan akan tetap menjadi benggap dan memalukan bangsa mereka sendiri tanpa mereka sedari.

    ReplyDelete
  4. demonstrasi yang salah.....makmum kat belakang tak balance tak seperti anjuran dalam Islam...

    ReplyDelete
  5. Bhai MM....

    Hahaha.... gua tak mampu nak berkata-kata.... hahaha.... lawak aaa...

    ReplyDelete
  6. HARAM BERLAKON SOLAT UTK TONTONAN.. Pernah Dr Harun Din kata larang lakonan Solat disiar dlm slot drama..

    ReplyDelete
  7. Sebabnya adalah pada pandangan orang melayu (yang mengikut perlembagaan, adalah Islam sepenuhnya)kaum lain kalau Islampun adalah mualaf..........walhal ornag China di sana dah beratus tahun terdahulu dari Melayu menganut Islam.......

    ReplyDelete
  8. UMNO/BN nie bodoh mcm lembu.....demer ni perasan yg pedagang2 Arab dulu datang berniaga dan berdakwah tentang Islam.masa kesultanan Melayu dulu...jumper demer(UMNO/BN) dulu.....sedangkan pedagang2 Arab dah singgah kat negara Cina dulu........hampeeehhh betul.....

    ReplyDelete
  9. demo lah selagi boleh demo
    pastikan sampai masa ubahlah dengan tangan yang Allah kurniakan .peluang ini datang 5 tahun satu kali aja.jangan persiakan.

    ReplyDelete
  10. jeleske..? takpa.. nanti aku suruh penganjur demo anuar duk main jubor hang ngan china doll plak..

    ReplyDelete
  11. Sahaja aku solat demo kerana .......

    ReplyDelete
  12. UAI kata, haram berlakon solat!!!!

    ReplyDelete
  13. niat kerana ALLAH swt, mana tau ALLAH bukak hati belia dr china tuh utk masuk islam tak salah klau dorg nak tunjuk cara solat. bukan dorg tuh solat main2... dosa pahala tuh biar ALLAH tentukan jangan sampai kita yg menghukum dorg, apa lah kuasa kita, dari kita bercerita menambah dosa kita, baik kita puji dengan niat disebalik solat depan belia tuh. jgn lah pikiran tuh negatif jer thinks positif laa, bila lagi kita nih nak kedepan asyik ctu jer, kita kena kedepan lagi bagi menyebar ajaran agama islam nih janji tak lari dari al-quran n sunnah nabi, insyaALLAH, amin.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari