boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, September 5, 2012

Siapakah yang masih tak faham dengan Hajat Nasha !.

Tak faham, tak reti, tak cerdik, bingung, bodo, jahil murakab... itu bahasa yang paling mudah ...  





Bila dah tak faham,, bodo,, mudahlah nak kena sembelih.... 

Terbaca satu komen dari seorang blogger otai,, arwah Ustaz Hassan Shukri mantan Timbalan Pas yang tewas ditangan Nasha jawatan Timbalan Presiden, tetapi arwah sehingga ke akhir hayat masih tetap istiqamah dengan perjuangan parti,, tak sibuk pun dengan agenda perjuangan melayu..... 

Kenapa dengan si Nasha ni, bila dah tewas, macam-macam cerita dah berlaku....  apakah ini sebagai petunjuk yang Allah S.W.T dah tapis pejuang-pejuang/pimpinan gerakan Islam yang belot dengan perjuangan sebelum nak menuju kepada kemenangan...  




3 comments:

  1. Musuh dalam selimut si Nasha ni....
    Sejak bila berkawan dgn Hassan Kayu Jati dan jadi pengiring si Najib, suara2 garau beliau dah mula kedengaran. Syaitan bisu di gelarkan pada Ulama Pas. Kebangsaan Melayu mula diperjuangkan...

    Inilah mussang berbulu ayam dalam PAS....

    tAKKAN TAK KENAL LAGI KOT....

    ReplyDelete
  2. nasha bukan lagi duri dalam daging. dia boleh diibarat sebagai taik yang sedang membusuk dalam pas. namun ada suara2 sumbang yang mempertahankan kebusukan nasha malah berani pula mengatakan ia keharuman yang sangat diperlukan pas!

    peristiwa gelak besarnya bersama imam muda umno adalah satu dokumentari yang tercatat hasil sokongan yang memberangsangkan dari dewan ulama, setiausaha majlis syura ulama, timbalan mursyidul am serta pj johor yang dilihat akan terus memberi 'tekanan' kepada mursyidul am dan mengembangkan hidung nasha. wala' akan terus dijadikan bahan untuk mempertahankan nasha selepas tekenan secukupnya terhadap tgna terlaksana. 9 september bukanlah hari penentuan yang ditunggu2kan kerana gaya terbang helang menjunam ke air sudah jelas apa tindakannya!

    "apakah ini sebagai petunjuk yang Allah S.W.T dah tapis pejuang-pejuang/pimpinan gerakan Islam yang belot dengan perjuangan sebelum nak menuju kepada kemenangan... "

    sesungguhnya Allah swt sedang menapis mereka2 ini. proses tapisan ini masih berjalan.

    sebagai peringatan, di akhir zaman ulama akan terbahagi kepada ulama baik dan ulama jahat - maksud hadis. apakah hadis ini tidak mellibatkan ulama pas?

    wallahu'alam

    ReplyDelete
  3. aku'pun naik pelik bin hairan le..''nasabiqul'awwalun''golongan yang terawal dalam jamaah pas,ade yang keluar seperti dato asri muda,singa pemuda pas ketika dahulu hj hasan adli,ayah pak lah sendiri ketua pemuda pas pertama hj abdullah badawi,oh ya nakasone(nakaie)...tak ramai'pun pengikut'nya...nie baru di'uji kalah pemilihan parti dah meghoyan 300%...betul2 hubbu'dunia betoi...!!!!!!

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari