boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, May 12, 2013

Pasca PRU 13 - Nurul Izzah Anwar memang tak patut...

Hey... tak patut..memang tak patut.. tak patut sungguh,, sebagai budak hingusan, memang tak patut..melakukan perbuatan sebegini kepada orang tua yang lebih banyak makan garam.





PRU 12 tahun 2008, Ketua Wanita Umno Shahrizat Jalil, tewas juga,, tapi tak lah rupa ini... ish,ish....







14 comments:

  1. Sob...sob....banyak dah duit aku abeh buat longkang....biakla aku terjun longkang...sob...sob...(nada merajuk mintak otai sebelah tu pujuk...)Wei.....PMH..(padan muka hang)

    ReplyDelete
  2. itu nangis bukan sebab kalah, tapi kantoi masa cuba nak menipu kah..kah...kah...kah...kah

    ReplyDelete
  3. serupa macam yg diMelaka tuu juga ...takbur sangat....tapi dia tak nangis seropa ini

    ReplyDelete
  4. Menangis konon! Kau dan parti kau sudah tak relevan dengan generasi baru. Lain kali kalau nak menang bertanding di kawasan ulu ke felda ke jangan di kawasan bandar.
    Dasar parti kampung

    ReplyDelete
  5. kesianya tua2 pn nk menagis..nah amik 20sen p beli gula2

    ReplyDelete
  6. banyak wang habis lor tapi masih banyak lagi ada sembunyi kat tax haven diluar negara..hehe

    ReplyDelete
  7. Nurul izzah pegang 5thn lepas pon xde apa yg dia buat kemajuan di lembah pantai...tp dah rezki dia....kena terima jugak la....

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya setujuuuuuuuuuu sangat

      Delete
  8. rakyat nak kejujuran

    ReplyDelete
  9. Dah top up 4K undi awal dari putrajaya pun kalah juga! Nasib kaulah cubaan menipu yg tak menjadi. Sikap angkuh sewajarnya terima pembalasan. Rakyat yg cerdik tolak pemimpin dan parti yg korup dan perkauman. Balik kampung bertanding lagi bagus sebab org kampung, felda sokong perkauman & rasuah macam isa katek.

    ReplyDelete
  10. Kau dan parti kau sudah tak relevan dengan generasi baru..Dasar parti kolot


    umno sudah tak relevan dengan generasi baru..utk pakcik makcik datuk nenek boleh la..opss boleh blh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini yang dikatakan asas agama kureng.akhlak tiada.moral pun tak ada.cubalah mahasabah diri bila bercakap

      Delete
  11. Buruk betul rupa orang tua menangis, tak malukah. jika hendak menipu tak berasa malu. Cakap tak serupa bikin baru dia tahu langit tinggi rendah. Apa boleh buat sudah nasib badan. Syabas Nurul Izzah, selamat maju jaya MP Lembah Pantai buat bakti kepada orang ramai para pengundi.

    ReplyDelete
  12. Seorang sebek.....Seorang magrine...Buruk rupanya...berpeluk pulak tu...mcm baru lepas megawan je..orang umno buat apa pun takpa...klu orang pembangkang buat mcm tu...faham2 la.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari