boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, May 4, 2013

PRU 13 - Kerana Projek Anak-anak Bapa terpaksa turun padang...

Harta hak rakyat dimonopoli oleh anak-anaknya,,, Bila Anwar dah bagi amaran,, maka terpaksalah turun padang,, dan amat-amat berharap Anwar kalah PRU13...


BUKIT MERTAJAM, 3 Mei -- Bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad (tengah) turn padang membantu berkempen untuk calon-calon Barisan Nasional (BN) yang bertanding dalam pilihan raya umum ke-13 di sini hari ini.
Bersamanya ialah (dari kanan) calon DUN N10 Seberang Jaya, Datuk Mohammad Nasir Abdullah; calon DUN N11 Permatang Pasir, Anuar Faisal Yahya; calon Parlimen P44 Permatang Pauh, Dr Mazlan Ismail serta Ketua Umno Bahagian Permatang Pauh, Datuk Abdul Jalil Abdul Majid (kiri).
Dr Mazlan akan menentang calon PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim pada PRU 13 Ahad ini.
-- fotoBERNAMA (2013) HAKCIPTA TERPELIHARA

13 comments:

  1. Dah katadah semua ahli politik hipokrit. Nik aziz, hadi , anwar, karpal, mahathir dan lebih teruk lagi lim kit siang. Semuanya ada agenda memperkayakan diri sendiri.
    Orang yang saya tetap respek adalah harun din.
    Tak mengata orang dan sentiasa cool.
    Hanya dia contoh pemimpin islam terbaik.
    Saya doakan dia menang diarau.

    ReplyDelete
  2. anak hindu paria tu pembunuh memali,perompak hasil negara.Lahir zuriat akan lebih teruk lagi.ini keturunan lakhanatullah

    ReplyDelete
  3. PENGUMUMAN ! BLOG SAYA MANJUNGMARI BLOGSPOT AKAN DITUTUP PADA 6HB MEI. HARAP MAKLUM .SEKIAN TERIMA KASIH.

    ReplyDelete
  4. SEmoga Allah memberi petunjuk dan hidayah pada ManjungMari ( Yg saya kenali) yg hati nya penuh dgn hasad dengki, buruk sangka. Amin Ya! Rabulalamin.

    ReplyDelete
  5. SEmoga Allah memberi petunjuk dan hidayah pada ManjungMari ( Yg saya kenali) yg hati nya penuh dgn hasad dengki, buruk sangka. Amin Ya! Rabulalamin.

    ReplyDelete
  6. SEmoga Allah memberi petunjuk dan hidayah pada ManjungMari ( Yg saya kenali) yg hati nya penuh dgn hasad dengki, buruk sangka. Amin Ya! Rabulalamin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. LU anak haram jadah. Taida perlu doa lu. Lu dasar umno keparat

      Delete
    2. ish2.. doa org tu dibalas dengan kata2 makian.. berasap kubo lu yeop..

      Delete
  7. Sebelum mengundi esok kena fikir baik baik parti mana nak undi.
    Pilihlah yang terbaik.
    Seperti kata nik aziz. Undi pas masuk syurga.
    Undi dap? Masuk neraka.
    Undi pkr? Pun masuk neraka.
    Adakah nik aziz mempertikaikan ayat quran yang menyatakan bahawa syurga atau neraka adalah hak Allah.Hanya Allah yang layak nenentukan ketulenan keislaman seseorang.
    Mufti pun tak boleh tentukan.
    Amin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoi bengong! kan Allah telah mengutuskan Nabi Muhammad untuk memaklumkan kepada umatnya. Nik Aziz dan ulama-ulama lain sebagai penyambung!

      Delete
    2. Hoi bengong!Kan ALLAH telah mengutuskan Nabi untuk menyatakan kepada umatnya.Oleh itu Nik Aziz dan ulama2 hanya penyambung apa yang Nabi ajar.

      Delete
  8. Jika PR menubuhkan kerajaan, saya jangka banyak masalah timbul diantara komponen partinya, tetapi mungkin ada baiknya jika masing masing kritikal terhadap komponen yang lain supaya tidak dibiarkan satu parti unggul yang menentukan hala tuju pemerintahan seperti yang berlaku sekarang. Oleh kerana itu saya akan memberi undi kepada PR untuk memberitahu BN mereka perlu melihat diri sendiri dan menyusun semula. Permintaan maaf oleh BN terhadap kesalahan mereka adalah seperti satu pasukan bolasepak yang mengakui kesilapan mereka dan akan berubah lebih baik sedangkan dari pengurus, coach, ketua pasukan, penyerang dan lain lain tetap dtempat yang sama. Macam mana perubahan boleh dilakukan.

    ReplyDelete
  9. Tahun 2008kawansaya di selangor undi PKR kerana nak ajar BN kononnya. Lepas setahun,dia tengok PKR tiada memberi kebaikan kepada bangsa melayu dan umat islam kerana dikawal oleh DAP. Dia kata cukuplah takat itu. Tiada lagi ulangi kesilapan. Jadi dia akan undi BN. Belajarlah dari kesilapan orang semi untuk melayu dan islam

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari