boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, May 9, 2013

Pasca PRU 13 - Kerajaan Perpaduan atau Azmin Ali & Gang lompat parti.

Najib sekarang tengah fenin,, apa tak nya wakil MCA bukan sahaja dlm kabinet atau Dun, malah dalam semua agensi kerajaan akan letak jawatan...

Pencacai-pencacai umno dah mula bersuara,,,, tawarkan kepada Ahli Parlimen DAP,, pulak dah.. Namun Lim Kit Siang tak kelapaq katanya... Klik Sini


Kemudian ada pula saranan, supaya Najib mewujudkan kerajaan Perpaduan,, woiii, bestnya,,, seronok Nasharuddin Mat Isa,, tapi dah bukan ahli parlimen pulak,,, miss....Klik Sini

Sama seperti sahabat baiknya Hasan Ali, isk,isk,, kalau dia bertahan sehingga dicalonkan semula,,, rasanya dah boleh duduk di kerusi MB Selangor,, meleleh air liok Azmin,,

Oleh kerana Hasan Ali dah tak ada, nampaknya jawatan MB Selangor dikekalkan kpd penyandang TS Khalid,, hangat membara lagi Azmin,,

Dengar cerita, Azmin dah mula mengugut akan keluar dari PKR bersama-sama pengikutnya,, pergilah...Najib dgn Rosmah tengah menunggu ko, Kalau ko banyak duit untuk nak bayar kos RM 5 juta, sebagai akujanji calon PKR, itu jam SPRM boleh siasat mana dapat duit sebanyak tu,, kantoi,,,

Parlimen Gombak boleh diadakan PRK semula...  , jadi nak buat apa pun, buatlah awal-awal dari sekarang,, harus diingat,, jikalau pimpinan buat haru biru,,, rakyat tak akan bersabar lagi,,, 

Petunjuk awal malam tadi,,, bagaimana rakyat bersama pimpinan Pakatan Rakyat...

Jadi kalau Azmin nak buat nak buat taik, silakan,,, rakyat bawahan tak kisah pun...Paling lama rakyat nak sengsara hanya 5 tahun sahaja... Kalau dah 55 tahun boleh lagi jidup dibawah umno, rasanya tak ada hal..





7 comments:

  1. Terbaekkkkkkkkkkkkk skot !!!

    ReplyDelete
  2. Klau nak keluar parti letak dulu jawatan sbg ahli parlimen/ADUN. Bleh wat p/raya kecik. Jgn wat niaya kat pengundi tmpt hang. Baghal..!!!!!

    ReplyDelete
  3. Kalo ...... betoi berita ni ...... Ko Azmin bole berambus dari PR.Jangan bawak perangai umngok kat sini ..... TS Khalid Jauh kredibeliti & intergriti dari ko! Dasar tamak haloba !

    ReplyDelete
  4. Eh eh... pecaya juga kau pada SPRM... M.M. noooo..

    ReplyDelete
  5. kalau betullah...aku dah mula benci kat mu min. boleh belahlah.

    ReplyDelete
  6. Lu dah tau sebenarnye perangai buruk azmin tu MM?...tapi masih ego....hihi bole masuk raja lawak le MM...

    ReplyDelete
  7. Bila umno nak buat solat hajat supaya harga minyak mesia dinaikkan ni MM? x sabar nak jadi senang bile umno menang dah ni.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari