boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, March 10, 2010

Bunga-bunga Agenda Kerajaan Perpaduan Mekar Kembali..

Salam Sejahtera...

Dalam suasana Kerajaan Pakatan Rakyat di tekan dari pelbagai sudut, PAS Kelantan dengan isu royalti minyak, PKR dengan penghijrahan ahli-ahlinya ke UMNO dan bebas, tiba-tiba masih ada lagi pimpinan PAS dok menggigau dan meracau dengan agenda Kerajaan Perpaduan.

Tak faham sungguh aku.... Oiii Tok Guru Nik Aziz dah berbuih mulut dok sebut Perjuangan Umno sebenarnya amat dhalalah (sesat sesesatnya), kerana menolak Islam dan mengasingkan politik dengan agama. Kesan menolak Islam itulah, banyak pihak tidak faham Islam, termasuk rakan kita yang bukan Islam.

Jadi yang dok gatai sungguh dok pi merenyeh dengan UMNO apa ke jadahnya....

Baca di SINI

6 comments:

  1. salam, apake jenis species NMI ni, atau memang dia peluru untuk kumpulan UG ni, apa tunggu lagi wahai kepimpinan PAS, dah aku kata perkara UG ni hanya disimpan dibawah kapet, bukan dibuang ke longkang.- ahli PAS Putrajaya

    ReplyDelete
  2. Tuan Haji

    Tolong bukak minda Tuan Haji yang karat tu....UG adalah masa depan rakyat Malaysia. Yang melihat saja nampak kepentingan UG.

    Hidup UG.

    ReplyDelete
  3. ho anak beruk...kau ni anak setan ke anak anjing

    ReplyDelete
  4. Jaga baik- baik gambar itu . Check baik-baik nanti bahaya. Check orang itu . No UG buka laman baru.

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum Tuan MM,
    Aku ni tak tau apa nak kata kat hang ni...awat salahkah kalau NMI jumpa SU Umno tu...kot berselisih ka, takkan tak boleh nak tegur menegur...ni la kalau taksub, fanatik membabi buta. sampai nak senyum ngan orang umno pun tak boleh...berat lah ...Orang yang macam Tuan MM ni yang dok merosakkan parti sebenarnya....tak dak rasa hormat pada pimpinan...

    ReplyDelete
  6. Hang tak mau komen ka Bakistani nak buat forum bersama Nakhaie...Bibit bibit UG dah berjangkit pada Bakistani...eh..eh...kan ke Wan Ji tu Mursyidul Am Parti PAS Reform? Hang tak mau join bakistani sama nakhaie ka? Pi jilat si Nakhaie tu...Paku dulang paku serpih...Lu pikir la sendiri.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari