boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, March 13, 2010

Pihak TV Bersubahat Melindungi Artis Melakukan Jenayah.

Salam Sejahtera...

Apakah kerana artis-artis yang membantu media TV dalam dunia hiburan, maka bila sesuatu yang berlaku terhadap artis-artis aib muka mereka cuba diselamatkan.

Kejadian ini berlaku dalam berita TV9 juga sebentar tadi berita 8.30 mlm, TV menyiarkan kes gitaris kumpulan rock ditahan reman pada pagi tadi..Mengikut cerita dari pembaca berita OKT tersebut cuba nak memecah masuk rumah jiran sebelahnya, nasib baik jiran yang lain nampak perbuatan tersebut dan menahannya...

Rupa-rupanya artis tu memang taik ganja dan syabu, itu yang dlaporkan di Mstar, cuma kemyuskilan aku kenapa pihak TV cuba memblur (tutup) muka artis tersebut, sedangkan wajah-wajah sebeginilah sepatutnya diberitahu kepada penonton supaya berhati-hati, sekurang-kurang dapat kenal siapa artis-artis yang terlkibat dadah dan bertambah hebat dengan peningkatan menjadi penjenayah.

Apakah artis yang juga manusia biasa melakukankan kesalahan jenayah perlu diberi perlindungan, katakanlah yang kena tangkap tu ustaz-ustaz , nak tambah hot lagi terlibat dengan pembangkang menetang kerajaan, tentu sureheboh jadinya...

5 comments:

  1. Kita jangan berasa pelik. Itu memang dah jadi dasar kerajaan haramjadah melindungi muka-muka yang bersalah kecuali muka-muka pro BN mesti depa tayang selama berminit-minit di tv supaya orang kenal.

    ReplyDelete
  2. oi babi tua, kalau OKT kena gari memang muka di blur atau kalau muka okt ditutup tak yah la di blur, macam dr asri haramjadah tu, dia tak kena gari la ngok,, memang haramjadah la puak puak kau ni, ngok ngok ngok

    ReplyDelete
  3. Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
    Sedangkan Allah SWT menutup keaibpan Hambanya .Kenapa kita insani yang hina nak promosikan keburukkan kita di mata masyarakat.
    Apa level kita di sisi Allah SWT

    ReplyDelete
  4. jahat punya talibarut, siap kau kalau kau kalah pd PRU13 nanti. media prima kita jangan bagi hak penyiaran baru padan muka dia.

    ReplyDelete
  5. salam..link blog gua kat sini bro...tq

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari