boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, March 21, 2010

Tahniah Buat Ulul Amri Ke - 4.

Salam Sejahtrea..

Maka bertambahlah hebat lagi parti gerombolan Melayu apabila Timbalan Presidennya di anugerahkan Ulul Amri yang Ke-4, satu Anuegrah tertinggi dari Mahagaru PSSLM Omar Din.

Hebat yob, Mahagaru ni seingat aku antara tahun 90 han pernah kena perintah tahanan buang daerah di Lumut, tak payahlah aku nak cerita atas kesalahan apa..., kemudian sewaktu berada di Lumut ini pun, macam-macam kes yang berlaku..

Kehebatan Mahagaru Omar Din ni pun nampaknya dah diperturunkan kepada anaknya Megat Zulkarnain Ketua Pemuda UMNO Gombak yang pernah membelasah Karpal Singh di Parlimen satu ketika dulu..

Tup-tup semalam Mahagaru Omar Din telah menganugerahkan pingat terhormat ULUL AMRI kepada TPM..., semakin hebat lah UMNO, ditambah pulak dengan NGO-NGOK PERKSA, Silat Lincah, PEKIDA, PEWARIS, TOK MUFTI itu tak termasuk lagi PDRM, SPRM, SPR dan macam-macam lagi... yang menyebelahi mereka, tetapi bila dengar kelentong Dato Seri Anwar Ibrahim 16 Sep pun dah kecut .... apa cerita weih....

Buat Blogger TukarTiub lepas ni tak boleh lagi dok panggil almalikul sembab,, sebab dah upgrade sheikh,, ULUL AMRI., ..

Kaitan Berita : bernama.

1 comment:

  1. amat aleng bin ablullola lulu gua cina sikalang sulah bulayuMarch 21, 2010 at 5:37 PM

    wah butut hebat ini bulayu lo...itu silat punya mahagulu sulah kasi busat punya pangkat itu moyulin punya lekat....itu ong tee kiat itu kungfu punya sifu talak kasi itu pangkat busat sama lia ka...haiya itu samy belu apa macam...itu silambam talak kasi ka....haiya sikalang ini malaysiya punya lalam sudah macam2 lo.....

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari