boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, March 15, 2010

Tahniah UMNO Kedah...Terima Kasih Shafie Afdal...

Salam Sejahtera....

Hebat, sungguh menakjubkan, kalau sebelum ini bekas Ketua Wanita UMNO Sungai Petani yang mengalami masaalah, tak ada sesiap yang nak ambik peduli, kini yang terbaharu setiausaha Jawatankuasa Kemajuan Kampung Persekutuan (JKKKP) Kampung Memali pula hidup dengan menumpang di Dewan Orang Ramai. Baca Di SINI.

Tahniah kepada pendokong UMNO Kedah kerana mendapat Ketua Perhubungan UMNO Kedah yang juga Menteri Pembangunan Luar Bandar, tetapi nasib rakyat orang Melayu di Kedah semakin merimpat.

Cuba hangpa bayangkan kalaulah Ketua Cawangan PAS yang hidup menumpang di Dewan Orang Ramai yang negerinya UMNO memerintah, boleh ka!!!, Nak tumpang guna mesyuarat pun depa tak bagi, ni nak buat rumah tempat tinggal,, sorry la...

Oii orang UMNO bila lagi hangpa nak ada rasa sedaq diri, Kekayaan pemimpin UMNO hanya untuk sanak saudara mereka sahaja, untuk ahli.... tunggulah bila ada Pilihanraya....., sehelai kain batik, sekampit beras dan duit RM50....

1 comment:

  1. 1 Malaysia Rakyat didahulukkan. Rakyat merempat didungukan kerana tak dapat bersekolah. Rumah pun tak ada selepas negara sudah lebih 50 tahun Merdeka!

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari