boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Friday, March 26, 2010

Hukum Karma - Baru 15 Tahun berlalu..

Salam Sejahtera...

Kesian juga aku kat sahabat kita seorang ni, Abdul Malek Hussin, 53, bukan saja gagal mendapat pampasan kewangan itu yang diberikan Mahkamah Tinggi pada 2007 sebanyak RM 2,5 juta, tetapi juga diarahkan oleh kuorom itu untuk membayar kos litigasi RM50,000. Hakim Mahkamah Persekutuan, Datuk Seri Md Raus Sharif dan Hakim Mahkamah Rayuan, Datuk Sulong Matjeraie dan Datuk Ahmad Maarop semalam sebulat suara memutuskan penahanan Abdul Malek selama 57 hari itu adalah sah. Abdul Malek dibebaskan pada 21 November 1998.

Tak tahu aku nak ulas apa-apa, tetapi sesiapa yang ingat, sahabat kita inilah sewaktu PRU 9 tahun 1995 yang lalu selaku calon PAS bertanding di Parlimen Bandar Tun Razak yang juga Ketua Dewan Pemuda PAS WP telah menarik diri dari bertanding PRU dan mengistiharkan dirinya menyokong calon UMNO.

Waktu tu aku rasa lagi sedih dengan apa yang dilakukna oleh beliau dari apa yang dia rasa sekarang ni....cukuplah..mungkin imbuhan dari penarikan dirinya dari bertanding dulu tu banyak lagi....jadi tak perlulah RM 2,5 juta tu..., malas nak ungkit cerita lama.....

2 comments:

  1. tobat aku benci umnoMarch 26, 2010 at 10:04 PM

    hahaha padan muka pengkhianat kpd perjuangan....

    ReplyDelete
  2. Ambikkk ko malek ..pembelot .

    bukan main lagi kelentong koo masa ceramah di sg choh kual kubu..berapi ..kutok umno..last ko dulu yang sujud pada umno dari aku..

    aku walaupun susah tak akan sujud pada umno ..padan muka kooo...

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari