boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, March 7, 2010

Kepala Hotak Hang!!... Aku Lagi malu....


Cukuplah....

Jangan lah nak kondem orang lagii....

Pi kencing tadah kat mangkok atau besen kecik kemudian suluh muka tu, perati elok-elok muka tu....

Sapa suruh yang dok gatai pungkoq sangat nak jadi clon PKR... sudahlah...

kalau betui ada perasaan malu tu dan ada harga diri lepaskanlah jawatan Ahli Parlimen Kulim bandar Baru,,,, kalau
hang letak jawatan tu, mohon balik jadi ahli PAS...baru aku percaya hang ada perasaan malu....

Kalau tidak... jangan buat cerita lawak la... awak tu lawyer...,, sepatutnya ada prinsip...

Contohilah lawyer berperinsip macam Datuk Zaid Ibrahim,,, tak puas hati letak jawatan Menteri, letak jawatan Senatort...

Lepas tu nak cakap apa pun OK.. tu baru betuiii...

Sudahlah... cakap aja... aku nak jadi Timbalan Menteri... Najib dah janji nak bagi jadi Timbalan Menteri 1malaysia....

























4 comments:

  1. salam tuan mm
    awat la hang suruh dia masok PAS..orang tak berprinsip macam ni hang nak masok PAS.Tok Guru Nik Aziz pun dia nak ajaq. Biaq la dia bebas sebebas bebasnya...kawan dengan katak pasir mas tu...nak tengok camna perjuangan dia lepas ni, ataupun dia trbukti jadi barua umno selama ni...pegi mampos la zul...

    ReplyDelete
  2. Tahniah kepada YB Zul kerana dipecat dan tahniah juga kepada PKR kerana mengambil keputusan tersebut.

    Tahniah kepada YB Zul kerana mempertahankan ketinggian martabat agama lebih penting daripada martabat parti. Manakala tahniah kepada PKR kerana meletakkan martabat parti lebih tinggi daripada agama.

    Peristiwa ini diharapkan dapat membuka mata mereka yg mempunyai EQ yg rendah tentang siapa sebenarnya PKR itu. Contoh sudah ada didepan mata. Suatu reality dan bukannya teori semata-mata.

    Itulah sebenarnya PKR. Didedahkan oleh orang dalaman parti. Orang yang sejak dahulu berjuang untuk DS Anwar Ibrahim selaku ketuanya.

    Teringat saya dimasa DS Anwar dipecat dari cabinet dan parti UMNO. tentera reformasi berarak sambil melaungkan takbir. Pelbagai tuduhan dan tohmahan dilemparkan terhadap Tun Dr Mahathir. Kita kena ingat DS Anwar dibuang kerana kesalahan JU-Vananya dan salah guna kuasa.

    Begitu juga di mahkamah perbicaraan. Takbir sentiasa dilaungkan oleh pengikut karat mereka.

    Namun kini keadaannya terbalik. Bilamana seseorang wakil parti yg mempertahankan martabat agama dilayan seperti anjing oleh mereka. YB Zul dibuang kerana memperjuangkan agama beb!!

    Mana ahli-ahli takbir yg selalu bertakbir untuk DS Anwar???

    Siapa yg lebih zalim?? PKR ke UMNO? setahu pakcik UMNO masih lagi memegang prinsip agama tetapi PKR telah meletakkan parti lebih tinggi darjatnya drp agama.

    Kata-kata setiausaha PKR, YB Saifuddin : Parti memecat YB Zul bukan atas kesalahan Kalimah Allah tetapi atas masalah disiplin yg ditimbulkan oleh telah menggugat keharmonian parti.

    Jika kita melihat kembali kronologi penceraian paksa itu berlaku adalah BERPUNCA daripada kenyataan dan laporan polis yang dibuat oleh YB ZUL terhadap YB Khalid yg mengeluarkan kenyataan mengelirukan berkenaan kalimah Allah.

    Hey kawan..common la..ini sudah masuk bab darjat agamalah..berkaitan hal akidah lagi..prinsip amalan kita semua selaku umat islam. prinsip yang kita pertahankan selama ini. Parti politik boleh ditukar ganti tetapi kesucian agama???

    Jika kerana DS Anwar kita sanggup langgar itu dan langgar ini..kenapa kerana sebab agama kita tidak sanggup lakukan perkara yg sama??? Dimana kita sebenarnya?? Siapa kita sebenarnya?? Adakah kita berjuang semata-mata untuk DS Anwar dan bukannya kerana agama???

    TUN Mahathir pecat DS Anwar kerana salah laku luar tabii dan salah guna kuasa.. tetapi DS Anwar Ibrahim pecat YB Zul kerana beliau mempertahankan agama. Siapa yang zalim sebenarnya????

    Cinta tiga segi antara PKR-DAP-PAS sebenarnya bermasalah. DAP adalah suami manakala PKR dan PAS adalah isteri pertama dan isteri kedua. Ketiga-tiga hati dan perasaan mereka menyimpan syak diantara satu sama lain. Tunggu masa sahaja untuk meletup dan berlaku perang dalam rumah tangga tersebut

    Rumahtangga dan bahtera mereka itu dikepalai oleh DAP!!! Dari segi duniawi kononnya nampak ok tetapi dari segi akhirat?? Siapa yg tahu??

    Kepada PAS pula, dimana pendirian anda semua?? Demi keutuhan cinta plastic atau pun cinta kepada agama? Adakah kerana dunia sudah moden maka anda semua ingin menjadi moden? PAS MODEN yg melupakan apa yg anda perjuangkan selama ini??

    Jaga hati DS Anwar dan Lim Kit Siang lebih penting dari jaga agama???

    Saya pernah menulis tentang gabungan PAS dgn PKR dan DAP suatu ketika dahulu. Kini amat jelas PAS sudah dihina seperti yg saya ramalkan. PAS sudah dilihat tiada apa-apa lagi keistimewaan dan perbezaan dengan parti-parti politik lain.

    Kudis-kudis busuk berkenaan Pas sudah mula keluar nanahnya di sana-sini. Sudah boleh dihidu oleh rakyat jelata.

    Apa yg PAS lemparkan kepada UMNO/BN disuatu ketika dahulu sudah melantun kembali kepada muka PAS.

    Orang muda sudah mula nampak akan kepincangan dalaman PKR. Kepercayaan mereka terhadap gabungan PKR-DAP-PAS sudah mula menurun dari hari ke hari. Kepercayaan yg diberikan suatu ketika dahulu telah disalah-gunakan dan disia-siakan oleh mereka.

    ReplyDelete
  3. Sdr MM yang di hormati, disini saya mengajak sdr MM berdebat dengan YB Zul Kulim dam isu Kalimah allah serta dalam apa jua yang sdr MM tak puas hati terhadap beliau. Saya akan aturkan persiapan tempat serta tarikh dan masa. Syaratnya sdr MM mesti setuju dengan tempat serta masa dan tarikh berdasarkan win win situation. Pelepasan kerja saya akan aturkan untuk sdr MM. Sekarang ni saya sedang mendapatkan tarikh yang free bagi YB Zul. Semoga sdr MM menyahut cabaran ini demi menegakkan perkara yang sebenar.

    Kalau tuan MM rasa tak berapa layak, sdr boleh berdebat dengan Muhsin from bagan serai. Saya sebenarnya sedang berusaha untuk menempatkan debat ini dalam TV9 bersama Prof Agus. InsyaAllah, jika ada rezaki tuan masuk Tv maka tuan jadi calon DUN Pasir panjanglah next pru nanti. InsyaAllah.

    ReplyDelete
  4. saya setuju sangat......jangan cakap,komen dan tulis pandai aje.....

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari