boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, March 8, 2010

'SMS' jamin Mohsin tak sokong BN

Salam Sejahteraa...

Berita terkini dari Malaysiakini..., Mohsin AP Bagan Serai jamin tak akan sokong BN walaupun keluar parti PKR menjadi Bebas..., boleh percaya ka... Kenapa tak percaya ?.... Memang aku tak percaya...

Kalau betui tak puas hati,, letak jawatan...., turun mai semuka dengan pengundi Bagan Serai, kalau ada te***..., boleh juga rasa kasut terbang kalau nasib baik.aad rezeki....

Apa pun itu semua janji-janji kerana takut akan sembahyang hajat 7 hari 7 malam,,, itu yang hantar SMS tu, kalau rasa dah betui dengan apa tindakan yang dilakukan teruskanlah..., semalam menteri Jamil Khair pun berkata buat sembahyang hajat doa minta bala sesama saudara Islam berdosa..., Betuilah tu berdosa...,

Aku nak tanya dia balik,, yang dia dok halang DSAI membuat tuntutan Qazaf di Mahkamah Syariah tu demi keadilan tak berdosa ka..., atau pun dosa-dosa dia ada Sultan-sultan yang boleh tolong ampunkan...

Mohsein oi..,. Doa yang teraniya akibat daripada perbuatan khianat kau tu Insyaallah, akan dimakbulkan Allah,, Insyallah, masa masih ada... letaklah jawatan Ahli Parlimen Bagan Serai, biar ada PRK sekali lagi lagi, kita tengok mana UMNO Mau pegi....

Berita Berkaitan : malaysiakini.

1 comment:

  1. Sdr MM yang di hormati, disini saya mengajak sdr MM berdebat dengan YB Zul Kulim dam isu Kalimah allah serta dalam apa jua yang sdr MM tak puas hati terhadap beliau. Saya akan aturkan persiapan tempat serta tarikh dan masa. Syaratnya sdr MM mesti setuju dengan tempat serta masa dan tarikh berdasarkan win win situation. Pelepasan kerja saya akan aturkan untuk sdr MM. Sekarang ni saya sedang mendapatkan tarikh yang free bagi YB Zul. Semoga sdr MM menyahut cabaran ini demi menegakkan perkara yang sebenar.

    Kalau tuan MM rasa tak berapa layak, sdr boleh berdebat dengan Muhsin from bagan serai. Saya sebenarnya sedang berusaha untuk menempatkan debat ini dalam TV9 bersama Prof Agus. InsyaAllah, jika ada rezaki tuan masuk Tv maka tuan jadi calon DUN Pasir panjanglah next pru nanti. InsyaAllah.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari