boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, November 21, 2011

Dato Seri Haji Najib bekalkan senjata canggih buat 2000 tentera baru UMNO..

Teruja dengan kawalan tentera sewaktu di Mekah, Tuan Haji kita telah menubuhkan Tentera baru UMNO yang dianggarkan seramai 2,000 orang..

Terdiri dari kalangan blogger dan pengguna media sosial untuk menentang propaganda parti Pakatan Rakyat..


Bila aku tengok gambar diatas ni phuih... hebat... sudah tentu tentera baru akan dibekalkan dengan senjata hebat dan canggih untuk menentang serangan dari blogger PR.... ipad sorang satu,, baru berapa sen kalau 2000 biji , seorang satu...pun,, tak sampai nilai sebentuk cincin permata atau sekandang lembu NFC..
Namun bila ku dok pi baca kat blog seorang sahabat aku sebelah sana,,, mereka hanaya mendapat senjata paling misteri untuk menghadapi PR... kesian kat depa...baca. program-syok-sendiri-bn.

Tahniah buat semua anggota tentera baru,, selamat kita berjuang... kami dari Pakatan rakyat tak apa-apa pun, malah persediaan untuk mengadapi PRU13 pun tak ada,, pakat-pakat sendiri lawan,, macam askar gerila Battalion Kompeni 10,,,,,

Namun lawan tetap lawan...



5 comments:

  1. Kita pakat lawan Syeikh...InsyaAllah!Semoga Allah bersama kita Syeikh...xkirolah demo ada i-pad sekali pun...Allahuakhbar3!

    ReplyDelete
  2. Amerika pun boleh kalah dgn tentera semut Vietnam,..inikan pulak BN!!

    ReplyDelete
  3. kencinglah luuuuuuuuu

    ReplyDelete
  4. Bhai MM...

    Teringat la pulak gua ngan novel "Keluarga Gerilya" tulisan Pramoedya Ananta Toer... hehehe...

    Dah lama dah gua jadi gerila lawan puak UMNO/BN nih... dari tahun 1997 lagie.... mmmm... sudah berjanggut dah nih.... hahaha... kasi can la pulak orang muda bertempur....

    ReplyDelete
  5. Kita lawan sampai kaki masuk besi sebelah lagi bro....peduli apa dgn umno..lagipun makin benci kita pada umno lagi ramai yg masuk Umno..aku baru balik dari Bukit gantang Bro...mampuih kita bro.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari