boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, November 16, 2011

Panass.. EXCO Wanita YB Hamidah di halau keluar rumah oleh suaminya..

Kalau diperingkat pusat atau Kebangsaan UMNO tengah dok celaru dengan Sharizat Jalil, manakala di Peringkat negeri Perak pula UMNO Perak tengah dok celaru dengan EXCO Kanannya YB Hamidah.... Celaru bro... kalau di peringkat pusat isu lembu.....

Di Peringkat negeri Perak Exco wanita ni kecoh dengan kisah peruntukkan wang bantuan baiki rumah penduduk miskin, ghuyup,,, nak tau cerita lebih hangpa pi cari dalam blog Cikgu alhusseyn51.



Namun aku rasa YB Hamidah lagi hebat dari Shahrizat Jalil, apa tidaknya baru jadi Exco negeri dah begitu pelabah balun duit rakyat, belum lagi jadi menteri,,,

Apa tidak tidaknya,,, sampai macam-macam cerita yang aku terbaca,,, oii tak larat aku nak tulis,, kang ada dok kata aku tukang buat fitnah,, ada yang kesian dan sibuk hal aku dok suruh bertobat dan macam-macam lagi,, jadi hangpa pi baca sendiri kisah dia ni kat yomamaparpu.

Aku hanya sekadar penyebar maklumat.....


2 comments:

  1. Blog Gerakan Anti PKr....lagi syok...yg ni dia copy paste pahtu kutuk...pesen lama blog ni..x syok

    ReplyDelete
  2. Yong jarang balik kampung. Tapi Yong prihatin hal kat negeri Yong. Nampaknya ada pemimpin yang asyik kejar pangkat.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari