boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, November 22, 2011

Pakat tolong baca ! Ini dah kira kategori Akta Hasutan ke..

Puak-puak tentera UMNO dah pakat naik penyakit sawan lembu gila masing-masing nampaknya... Lu orang boleh baca kata-kata seruan dari seorang tentera UMNO dibawah ni.....





Ayuh kita lakukan bersama..... Fuiyo......siapalah lembu-lembu yang sanggup nak bagi badannya dipijak-pijak tu... lembu ka orang tu.....



10 comments:

  1. apa pun ni bukti kat mahkamah ,kita cari mangkuk hayun ni bw mahkamah , nanti kita tengok mangkuk ni terkencing kena soal di karpal singh

    ReplyDelete
  2. lembu-lembu ler yang pakar perampok wang rayaat yg di bawanya tu.

    ReplyDelete
  3. anak simpang 3 sg. buluhNovember 22, 2011 at 2:48 PM

    ek eleeee.. jas salleh. berani sangat laa tu. bunyi mcm dayus ja.

    aku berani potong ayam, ni mesti pukida hehehe

    ReplyDelete
  4. hahaha sanggup nak berkorban kunun. akaun facebook pun takut nak letak nama betul.

    piiiiiraaaahhh!!!!!

    ReplyDelete
  5. Kihkihkih...ambo tolong suka Syeikh...nk royak lebih2 takut ambo takbur...tapi ingat Syeikh BERSIH 2.0 dulu dalam kenangan anak2 muda serupo ambo Syeikh...kihkihkih...

    ReplyDelete
  6. Bunyi macam indon je. jangan2 PATI?

    ReplyDelete
  7. stakat sembang brani le!

    ReplyDelete
  8. Sejang je... bila dia baring di tengah laluan bersih 3.0 kita pijak telo dia ramai2. Kena 2-3 orang pijak maka terbangunlah dia lari lintang pukang.

    BANGANG punya melayu pukida lembu...

    ReplyDelete
  9. inilah wakil lembu syarizat @ umnongok....yg hanya berani melalui FB...

    ReplyDelete
  10. INI LAH SAJA YG ORANG MELAYU KITA BOLEH BUAT..BERKATA KATA YG TAK BERFAEDAH

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari