boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, November 17, 2011

Sikap Buruklaku perangai perwakilan UMNO pada PAU 2011

Kita tak perlu susah payah nak cari buruk kelakuan perangai orang UMNO,,, para-para blogger pencacai UMNO sendiri telah mengesahkannya tentang perangai buruk perwakilan UMNO yang akan bersidang pada hujung bulan ini...

Biasalah, bila dah keluar dari kampung-kampung, felda-felda datang kel Kuala Lumpur apa lagi,,, duit dalam kocek dah penuh hasil duit lembu.... pakat-pakat pi menziarah la kat kelab dangdut, gro dan sebagainya... Itu jam petugas Jabatan Agama islam tak boleh kacau,,, boleh pakat bercuti belaka, tak perlu kerja lebih masa,,, perwakilan UMNO nak berhibur....


namun ada pulak blogger-blogger pencacai UMNO nak tunjuk baik konon,,, dalam blog bolehlah tulis sebegini, kalau dah dia pun ikut sekali,,, tak payah ceritalah,, duduk pula dalam lampu yang lebih gelap dari terang,,, habuan dah ada depan mata... lupa habih kat mana kamera, kat videocam... pungggahh

UMNO-umno... sama standard dengan lembu... namun lembu ada faedah juga, disembelih boleh dimakan,, orang UMNO,,, sembelih,, bagi kat anjing pun tak kelapaq dia nak makan...


3 comments:

  1. getik aku nengok blogger umnoNovember 17, 2011 at 8:45 PM

    camera dan camcoder tu untuk ambik gambaq. lepaih tu boleh perasugut.. masyukkkkkkkkk :)

    ReplyDelete
  2. Itu belum lagi yg pergi rumah urut. UMNO umno! apa nak jadi ni!!

    ReplyDelete
  3. Getik lagi nengok manjungmari usung Camera dlm Surau Madah..melilau x tentu pasal...ko ingat Pas tu elok sgt Islamic bebeno kerr...piiraaaahhh !!!!

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari