boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, November 23, 2011

Kapten HARIMAU MALAYA dikatakan berketurunan BATAK..




Memang jenis perangai Melayu Serumpun,,, tak kira melayu Malaysia atau melayu Indonesia,, sama aja perangai,,, tak boleh menerima kekalahan dalam sesuatu perkara....

klik pada imej

Baca sepenuhnya di kapten-timnas-malaysia-orang-batak


Melayu Indon tak puas hati kekalahan bolasepak buat cerita baru pulak,, sama seperti Melayu UMNO di Malaysia, tak boleh menerima kekalahan negeri-negeri yang jatuh ke tangan Pakatan Rakyat...





5 comments:

  1. Kihkihkih...ambo sekadar suka je Syeikh...sama hati untuk mati lepas PRU13 nanti tu puok2 b-end.

    ReplyDelete
  2. aku islam bangsa melayuNovember 23, 2011 at 7:14 PM

    SALAM BANG..MACAM GAK NAJIB..SUSUR GALUR NYA BERDARAH ACHEH KAN??PERBETULKAN FAKTA SAYA JIKA SIAP

    ReplyDelete
  3. itu najib keturunan sulawesi,spesies titos bonai...tokwan dia siat kulit lepas beranak tu yg nampak merah je bibiornye.

    elok le jodoh dgn betina puaka,sedara dah buang terus pasal lupa diri..

    padan muka korang dapat pemimpin dari spesies tak semiak.

    ReplyDelete
  4. Jom kite ke PerakToday.com ada yg menarik disana

    ReplyDelete
  5. aku tgk page nie lg teruk dr org2 umno..mengata org bkn main tp admin nie lg teruk..insaflah!

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari