boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, November 22, 2011

Siapakah Wanita ini, artis atau bini menteri.....












Sumber gambar : facebook.minaq-jinggo

Baca juga di rontogdaily.







11 comments:

  1. Sahabatku ManjungMari jeless kerr...sahabatku dah tua kerepot..awek pun dah stim nengok mu....ciaaaan MM dah tak de modal ! hahahaha

    ReplyDelete
  2. Macam Mona Fendey?

    ReplyDelete
  3. Alamak...!!! jangan la bg Rosmah jeles... Lawa dari Rosmah lagi wo.... mcm patung 'barbie'

    ReplyDelete
  4. sabar,anon..dia bukan saja saja wat..mesti ada sebab

    ReplyDelete
  5. Dah tua bangka sedarla,malu kat anak cucu.

    ReplyDelete
  6. Bro... bila wa tengok lama2, itu pompuan ada iras2 macham Mona Fendi la bro... dia ada bau2 ketiak ke bro?

    - Pak Atan Tukang Lurut -

    ReplyDelete
  7. Pak Atan tukang lurut, bab bau ketiak gua tak pasti bro,, tak bernai nak tulis atau komen,,, gua tak ada duit nak bayar saman mahkamah nanti...hu hu hu

    ReplyDelete
  8. haha macam barbie tonyok ade le....

    ReplyDelete
  9. itu baru jadi isteri menteri kalau jadi isteri perdana menteri rasanya hanya pakai coli n seluar galam shj.

    ReplyDelete
  10. Anony 4:55 PM kata MM jeles? Yang tersurat dan tersirat... fikirkan2 lah

    ReplyDelete
  11. inilah contoh isteri pemimpin Islam Umnongok yg tk sedar diri....sebab suami pun sama jenis tAK SEDAR DIRI,,,

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari