boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, November 30, 2011

Ucapan Tan Sri Muhyiddin semalam "Munafik"

Timbalan Presiden UMNO dah mula tak ketahuan hujung pangkal dah nampaknya,, Bila Timbalan Presdien keliru,, maka anak-anak buah pengikut pakat habih namcai boncai....


Sebelum ini secara terang-terang Muhyidin nak jawab isu hukum hudud pun kerkedu-kedu,, tup-tup ajak ahli UMNO berjihad... Jihad kepala bapak dia....


Jihad-Jihad-jihad.... jihad jaga anak perempuan lu dulu tu.... dah selesai anak-anak dan keluarga baru pi cakap kat ahli-ahli.. baru cakap serupa bikin....






Bila timbalan presiden dah mula merapu dengan mengambil kesempatan menggunakan Islam demi kepentingan politik, ahli-ahli bengong pun turut serta jadi keliru... boleh dikatakan Allah bersama UMNO... Masyaallah... Yang aku tahu Allah bersama Islam....



Ini lagi satu masaalah,,, isu baru, perkara baru.... tak tahu aku nak kata apa-apa hangpa pakat-pakat tengok dan lihat,, semakin teruknya UMNO....







No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari