boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Friday, November 4, 2011

Nak kenal awek cun Jamil Khair Menteri Agama ada di sini

Inilah mem Jamil Khair.... kiranya 10 kali Ok lah nak dibanding dengan Rosmah,

aku bukan nak cerita hai dia ni,, dia ni aku tak mau nak ambik kira,,, cuma aku cerita burok laku perangai pemimpin UMNO....


Burok laku kerana geng-geng UMNO mengambil kesempatan bila sampai ke tanah suci,, apa tidaknya,, tujuan Tabung Haji mula-mula ditubuhkan untuk memudahkan umat Islam Malaysia melaksanakan fardhu Haji...

Tetapi nampaknya sekarang ni Tabung terpaksa menyediakan kemudahan istemewa kepada pemimpin UMNO yang menunaikan haji ke Mekah dengan ala ekslusif... apa cerita..ni....






Dato Paduka Badruddin Amiruldin


Dato Sohaimi Shahadan, Pengerusi Kolej Poly Tech Mara merangkap Pengerusi Biro Ekonomi Pemuda UMNO Malaysia turut hadir untuk mengerjakan fardhu umrah dan haji beliau






Nampaknya UMNO sesuka hati memperkuda agensi-agensi yang dibawah pemerintahan mereka untuk kepentingan mereka sendiri. Nak pi buat ibadat ke nak makan ala-ala eklusif...


Ni lagi satu,,, lu tengok, seolah-olah tak yakin dengan ketentuan Allah, Allah dah jemput mari ke rumah dia Baitullah, dah tentu selamat,, tetapi lu orang lihatlah sendiri,, dah berapa ramai dah umat Islam yang sedang mengerjakan Saei mati kena tembak......




17 comments:

  1. sure mangkok2 ni pi free... jemaah lain terdiri dari rakyat jelata kena bayar.. tapi barus2 ni pi haji free... lepas tu nak sembang dapat haji mabrur... pooorahhh... neraka mabrur dapatylah... orang kampung susah payah kumpul duit, buat pendaftaran, dan ada yg kena merayu nak dapat pi... tapi puak2 laknatullah ni senang2 pi bawal anak bini.. free pulak tu... babiiiiiii... punya pemimpin

    ReplyDelete
  2. Cina dah tunjuk halatuju nak buang kakitangan kerajaan jika dapat kuasa...APA KATA PAS ?

    ReplyDelete
  3. YANG SEBENAQ NYA YG SEBENAQ BENAQ NYA HANGPA DENGKI

    Dulu Pas Fasa 1A Manjung

    ReplyDelete
  4. SubhanaAllah walhamdulillah walailaha ilallah Allahu akhbar.. Mari baca ni, kita sama2 dpt pahala... Semoga kita sejahtera di dunia dan akhirat. Teruskan baca dalam hati dan kita dapat pahala berganda.... Teruskan baca ya sahabat2... Politik2 jugak... Bahagian kita kat sana sama2 kita pulun yg terbaik..

    ReplyDelete
  5. hoi babi babi sekelian, kalau sultan brunai pergi haji beliau saie sendiri dan ramai ramai ke? ooo bapak bapak babi sekelian... depa tak de duit ke nak pergi dengan tanggungan tabung haji? oi celaka celaka anak babi sekelian, kalau kau dengki,, diam je lah wahai cinabeng celaka babi... oi manjungmari anak babi.... baik kau setle pasal ambiga je lagi banyak pahala kau dapat.... wei setan bapak setan wasalam..

    ReplyDelete
  6. wei..dengaq tu bapak babi panggil babi tu..anon 8:16..lancau la penjilat pungkoq umporno..

    ReplyDelete
  7. kahkahkahkah..!! todiaaaaa ngamok sakan...mcm kenai jaa...org dekat nie....area2 skolah Taalim..hahaha!!

    ReplyDelete
  8. Betullah kata nik aziz, blog ni saluran bagi orang celaka untuk memberi komen mereka yang berupa fitnah dan separuh benar. Hampa kalau sesama islam cukup suka berdengki dan kata mengata yang menyakitkan hati. Sedangkan perkara tu entah betul entahkan tidak, main hentam ikut hati saja, pakai otak la sikit. PM mana mana negara pun bila pi mekah memng la akan disediakan pengawal oleh pihak arab saudi, bukannya benda pelik. Terimala kenyataan mereka tu menteri kita orang biasa, takkan nak sama juga. Kalau hampa jadi menteri pun macam tu juga.

    ReplyDelete
  9. Geng geng ni bukan sengket nak pi free, semuanya jutawan belaka tu. jawatan dlm kerajaan yang dipegang juga memberi keistemewaan tertentu. Macam raja, bila kita mahu ada raja, jadi kita kenalah sediakan kemewahan mereka sebagai raja jangan nak samakan dengan orang biasa.

    ReplyDelete
  10. yg mengaku ex pas..itu ngeri dengar..MM dedahkan saja,korang melenting..panas hati ke

    ReplyDelete
  11. Anoni November 8:16 PM banyak nya lembu pendek yg kamu ternak tu... tak cukup RM250 juta ker... untung ke?

    ReplyDelete
  12. Ini bertentangan dengan hadis Rasulullah s.a.w perbuatan mereka ini

    Rasulullah Saw bersabda: “Barang siapa yang mengerjakan haji dan tidak melakukan keburukan, tidak berbuat fasiq (maksiat) maka akan kembali (dihapus semua dosanya) seperti pada saat ia dilahirkan oleh ibunya”. (HR. Bukhari, Muslim dan Nasaî).

    ReplyDelete
  13. hang dah pi free dengan segala kemudahan di sediakan oleh kerajaan ,lepaih tu tunjuk pulak kat rakyat yang hangpa tu dok dalam keadaan yang penuh selesa, sedang rakyat jelata yang lain terpaksa berpusu2 berhimpit2 bila nak melakukan satu2 ibadah disana.apa makna semua ni,pemimpin pembangkang terutama dari PAS boleh dikatakan tiap2 tahun pi mekah tak hebuh nak tunjuk gambaq depa dok baca doa la dok tawaf la.Ni dah la dok tempat yang selesa ghenggah gelak sampai tak sangga.nilah satu kheja bodoh puak yang jilat ni yang dok kena dua tiga ekoq pemimpin yang tak sedaq diri tu laaa.heeeee apa nak jadi pun tak tau la,sembahyang nak ambik gambaq,jadi imam nak ambik gambaq,baca doa nak ambik gambaq, sampai pi buat haji pun nak tunjuk gambaq jugak.

    ReplyDelete
  14. Hahhaa perabih duit rakyat yang pasti aku akan cari mereka di padang masyar

    ReplyDelete
  15. Jgn buat fitnah melampau la manjungmari.. dulu Presiden Saddam Hussein buat Ibadat Haji pun diberi perlindunga keselamatan mcm ni..

    Mana2 ketua negara Islam yang mnegerjakan haji pun akan diberi kawalan keselamatan yang maksimum oleh kerajaan Arab Saudi.

    Manjungmari, kamu tunggu la balasan akhirat atas menfitnah org kerjakan ibadat haji.

    - ex-LTH Staff

    ReplyDelete
  16. cadangkan kat arab saudi pemimpin negara tak boleh dilayan VIP.ni x adil bagi semua jemaah.hidup mati kena tembak ke,kena bom ke apa ke..tu ketentuan ALLAH.....sekali lagi tak adil tau...

    ReplyDelete
  17. manjung mari dah nyanyuk rasanya...

    makin lama..makin teruk cerita-cerita yang keluar.
    ape la nak jadik dgn ko ni..

    dah tua tu buat2 la taubat... jangan ikut orang dok sebar fitnah.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari