boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, November 5, 2011

Video Penghinaan kepada Lelaki Islam yang memakai kopiah putih.

Bangkai bernyawa ni main sedap mulut aja,,, kali ini orang PAS yang pakai kopiah atau ketayap pula jadi sasarannya... haram jadah betuii...


Berapa ringgitlah dapat upah berceramah macam ni....

14 comments:

  1. Assalammualaikum, saya memang tak pernah nampak 'syaitan' berhujah atau bercakap tapi mungkin macam orang nie la kot, terjerit2 dengan tak bersopan, sama la macam ibrahim ali.

    ReplyDelete
  2. orang pas banyak yang pakai kopiah tapi banyak bawa setan dalam kopiah.memang patut pun dikutuk supaya mereka sedar..

    ReplyDelete
  3. Ni ORANG GILA. Cakap bukan main berdegar-degar... aku yakin kalau jumpa Mat Sabu 'one-by-one' terkincit orang tua GILA NI..

    ReplyDelete
  4. Lawaknya aii...no points.. org lain ceramah dia pun nak ceramah memalukan pak brahim ali je

    ReplyDelete
  5. Betulla apa yang dia kata, ada orang PAS yang bantai bini orang

    ReplyDelete
  6. bapak sapa la nie. . nie anak dia bawa balik abah dia nie . . bagi makan ubat

    ReplyDelete
  7. Pakai ketayap putih tapi hati hitam...penuh dgn hasad dengki..buruk sangka..menghasut..bagai2

    ReplyDelete
  8. bantai bini orang ni kerja najib la heee...sanggup bayar kt farid ismeth dunia jam 10, berjuta beb ntah apa dimandrem dek rosmah kepunden.

    hoi mampos org tua umno ni,kelentong depan org kpg bleh la...masa kt pwtc mahathir reject dia jd perwakilan sebab cakap merapu,mangkok!

    ReplyDelete
  9. Bangkai bernyawa ni main sedap mulut aja,,, kalau tiba2 ye mulut tu tak boleh cakap macam mana?

    ReplyDelete
  10. Bodo ada macam macam tapi...yang nie bodo phianggg. carilah content yang lain utk tarik perhatian. Sekali lagi...nie bodo phiang.

    ReplyDelete
  11. cucu datok mandaliarNovember 6, 2011 at 11:54 AM

    ramai pecacai najib merapu kat sini....betul punya cibaikia looo maaa

    ReplyDelete
  12. hebat ulama umno ni..sesat dan menyesatkan

    ReplyDelete
  13. Dia nak MENONJOLkan diri... teruskan diri lah...

    ReplyDelete
  14. d0k rajin ambe deng0r bod0 gini..ni mesti pikir gune hawe nafsu ni..xubah cam al-an'am...

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari