boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Friday, May 31, 2013

Anak Menteri Umno kena ragut, KPN dah mula merepek, meroyan..

Dua hari sudah, kes ragut yang melibatkan wanita anak kepada menteri umno...menunjukkan, Index jenayah semakin meningkat atau semakin menurun, aku pun tak pasti...


Menteri-menteri sebelum ni duk jaja kepada rakyat, Malaysia negara yang paling aman,,,, phuii...

Bila dah kejadian semakin bertambah, sehingga melibatkan anak menteri,, maka keluarlah cadangan terbaik untuk rakyat marhaien,, rakyat berpendapat cukup makan sehingga gaji masuk bulan depan, termasuk dengan aku, anak-anak yang belajar,,ramai lagi... 

Tolonglah,,, Tuan KPN,,, jangan kerana jenayah ragut, kami-kami pengguna motosikal jadi mangsa...Malah anak menteri yang kena ragut tu pun, peragutnya pakai kereta, bukan motor,, Klik Sini.  

Berita berkaitan..Klik Sini




7 comments:

  1. BLOG INI UNTUK AHLI PAS SAHAJA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak juga, tak semesti utk ahli pas sahaja. apa yang penting adalah percambahan fikiran yang rasional selaras dengan negara kita yang amalkan demokrasi berparlimen. kita bebas menyatakan pendapat masing-masing selagimana tidak terkeluar dari batas undang-undang malangnya apa yang agak mengecewakan ialah pehak hak ada kuasa lebih suka mengamalkan undang-undang rimba di negara kita ini.

      Delete
    2. Org umno pi baca blog papagomo dan parpukari

      Delete
  2. Alahai...ye ke bhai..tak blh lh aku nmpng kasih dlm blog MM ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juragan69 dan sapa boleh Tumpang tapi bagi ulasan Hujah fata jangan main lucah sudahla kerana kalau kita hujah dengan maki hamun, apa hujah pun kalau benar dah tak jadi percambahan ilmu jadilah manusia yang berdisplin yang tinggi.

      Delete
  3. BLOG INI UNTUK AHLI PAS SAHAJA

    ReplyDelete
  4. bagus gak...banyak yg merempit mcm kat stesyen 18 ipoh haritu pon mat2 moto kak midah pon..lepas ni dah x de la mat moto umno nak kacau ceramah2 PR lagi dah.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari