boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, May 2, 2013

PRU 13 - BN Johor takut kalah, Guna Penguatkuasa cabut bendera PAS..

BN Johor yakin pencapaian cemerlang PRU 13, Kita mempunyai banyak pengalaman,, kah kah kah,, lihat pengalaman mereka...


Sakit hati beb...


....

8 comments:

  1. Kata dulang paku serpih. Kat kelang pun sama jugak guna penguat kuasa buang poster bn. Itu hari saya sendiri tengok penguatkuasa mpp buang banner bn kat kepala batas.
    Ahli politik semuanya HIPOKRIT. Lebih lagi kalau mengaku lebih islam tapi perangai tak islam.
    HIPOKRIT.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang depa dok pi buang bendera ni pasai apo...Kata PRU..Bagi la meryah sikit pesta bendera dan sepandok tu...Alah 5 tahun skali je...Lepaih tu kito dok pakat pakat la, bersih semua bendere2 tu...Bendera bukan sampah,,,banyak lagi sampah kat belakang kedai dan cerok cerok, kalao betui majlis ko, dewan bandarayo ko nok buang, nok kutip pi la kutip sampoh2 tu, bersepah banyak lagi...dok dengki kat pati politik ni pasai apo????? Biaq pi la depa tu nak betanding,,,hangpa ni gilo ko....

      Delete
  2. Menurunkan bendera dan bahan2 kempen parti2 yang bertanding adalah satu perbuatan keji dan menyalahi undang2. Bila Pakatan ambil alih kuasa nanti pastikan mereka yang bertanggungjawab diambil tindakan tegas; kalau perlu dibuang kerja.Biar dia cari kerja baru....mengutip sampah tepi jalan.

    ReplyDelete
  3. AnonymousMay 2, 2013 at 7:28 AM,

    Aku pun orang Klang juga. Tak payah nak bohonglah, apatah lagi sebut pasal Islam. PAda satu petang jumaat semasa aku dalam perjalanan pulang dari bandar Klang ke rumah aku di Taman Sri Istana melalui bulatan simpang 5 - aku nampak pekerja-pekerja MPK sedang menurunkan banner-banner milek Pakatan rakyat.

    Ini berlaku 2 minggu sebelum parlimen dibubarkan. Kalau nak cerita hipokrit, pi la tengok bagaimana penguatkuasa DBKL mencabut bendera-bendera kecil yang berwarna-warni yang dipasang oleh penduduk Bangsar sedangkan poster-poster Raja Nong Chik dikeliling bulatan yang sama tidak disentuh.

    Mengenai dakwaan nko, tolong beritahu penguatkuasa MPK membuang poster BN yang diletakkan kat kawasan mana....aku nak pi tengok sendiri betul ke tak?

    ReplyDelete
  4. Kata ustaz pas, kalau orang fasik membawa berita, kena siasat dulu. Bukan terus mempercayai atau menolak. Tetapi pas parti yang mengaku islam terus tolak.
    Ini namanya MUNAFIK
    Adakah kita ahli parti munafik?. Sebab itu walaupun saya ahli pas , saya tak undi parti munafik yang menjual nama Allah kepada bukan islam . Kalau mufti Arab Saudi pun bersetuju dengan tindakan malaysia mengenai kalimah Allah, siapa lah kita ini.

    ReplyDelete
  5. Dah ada undang undang tidak di ikuti. Macam mana nak jadi pemerintah. Kalau tidak dibenarkan dipasang, mengapa masih juga berdegil nak pasang juga. Memang kepala batu semua. Setuju dengan anom 7:28, AHLI POLITIK SEMUA HIPOKRIT. Termasuk kepada pengikut tegar dan taksub secara membabi buta.

    ReplyDelete
  6. Mana letaknya keadilan bagi parti pembangkang jika inilah yg di tunjukkan oleh agensi kerajaan. Mana dia SPR? Rakyat dah bosan dgn tindakan yg tidak adil sebegini. Kami doakan BN tumbang pada pilihanraya ini.

    ReplyDelete
  7. banner yg menjatuh aib sesorg samada bn/pr .. mb selangor arahkan cabut.aku bkn org selangor pun tau.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari