boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, May 5, 2013

PRU 13 - Petunjuk Akhir petang semalam, Dun Pasir Panjang akan dapat dipertahankan. In Sya Allah

Bila petang semalam, aku sendiri lihat bagaimana sambutan yang diberlaku, antara penunjuk Flasmob dengan sambutan kenderaan-kenderaan yang melintasinya.. Terbaik berlaku di Manjung. satu sejarah politik Malaysia.





Terima Kasih buat abang-abang polis yang turut mengawal keselamatan daripada gangguan umno yang sentiasa tak menyenangi program Pakatan... 

INIKALI LAH..

SELAMAT MENGUNDI...
LAKUKAN UNTUK PERUBAHAN 
NEGARA MALAYSIA 
DAN PERTAHANKAN DUN PASIR PANJANG
RAMPAS PARLIMEN LUMUT
PERJATUHKAN ZAMBRY KADIR
DI DUN PANGKOR..

5 comments:

  1. Flasmob kita mop muka kita sendiri akhirrrr nya ! aku rasa kita kalah sebab kita tak jaga hindu Dato seri kamarudin awal awal lagi...lagi satu aku dengar sebab org dah tak percaya kita lagi..kerana Nizar pernah buat hal dulu.

    ReplyDelete
  2. kebenaran dah ditunjukkan. Kalau kita terlau angkuh, takbur ini lah balasan nya. Masih percaya kah pada si kapir malaun tu (Cina dan hindu) Kawasan mana yang kita kalah. Sg Wangi, Kg Baru, dato Seri. Siapa kah majoritin penduduk disitu

    ReplyDelete
  3. Menyesal aku pasang bendera banyak2 keliling rumah aku di Fasa 3c...kalaH !


    PW 11(B) Zulkifli

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam. Tak payah menyesal. Relex bro. Yg kalah itu parti pas. Yg menang BN. Masih lg melayu dan umno memerintah. Tetap membela orang melayu.

      Delete
    2. Inilah perjuangan bukan kalah atau menang jadi ukuran dalam perjuangan ada kalah dan menang itu ajaran islam yang diamalkan sekira kita menyesal membutikan didalam jiwa kita cepat kecewa pernah kah kita baca berapa ramai sahabat hendak membebaskan konsantinopel tewas sampai kepada seoran pemuda yang jiwa beliau bersih dan dari keturanan raja selepas sahabat baru dapat membebaskan benarlah apa yang dijanjikan oleh dan rasulnya marilah kita sama merenung diri kita sendiri ada sama kita ini telah membersihkan diri kita daripada kotoran batiniah rohaniah. kemukinan Allah hendak memberi pengajaran dan menduga sejauh mana kesabaran memperjuang agama islam dengan diri kita yang banyak dosa-dosa.

      Delete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari