boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Friday, May 24, 2013

SPR dan Umno berpadu tenaga mempertahankan penipuan hari blackout pengundi..

Tunjuklah seribu bukti penipuan umno yang didalangi oleh umno, yang pasti mereka akan memberi bemacam alasan-alasan....
Lihat apa yang Pakatan Rakyat lakukan..Namun secara jelas Spr dgn umno tak mengaku... 



Gambar 'blackout' dilakonkan sebelum PRU13 lagi untuk fitnah SPR...


JUMAAT, 24 MEI 2013 10:00
ADMINISTRATOR



Ini betul-betul kerja 'setan'. Sanggup lakonkan kejadian 'blackout' hari pengiraan undi sebelum PRU lagi hanya menimbulkan keraguan terhadap proses pilihanraya di Malaysia. Yang dimaksudkan adalah sekeping gambar kononnya berlaku 'blackout' ketika proses pengiraan undi malam 5 Mei baru-baru ini



CERITA SEPENUHNYA Klik Sini



7 comments:

  1. kalau dah syaitan tak akan mahu nya mengaku penipu. .amat malang hanya ada di malysia . .apa faedah nya jika menang dengan menipu . .rezeki tak berkat . .kuasa tak selamat . .hidup di laknat . .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai ayor tawor...bukti gmbr tu dah ok dah...tp dimana blackout nya...disemua tmpt pngiraan undi yg bn menang ke... Bnyk juga yg bn menang tu mau gelap malaysia mlm tu...

      Delete
    2. Jaga2, jgn sampai tembak x btoi.. nanti menangis kt akhirat kelak..xdapek den nk nolong bro ayor tawor..

      Delete
    3. Pembuat fitnah, penyebar fitnah dan yang tolong tokok tambah fitnah akan bertanggongjawab di akhirat .Kena jawab di hadapan Allah.
      Kita semua kena bersedia. Yang untung diakhirat ialah orang yang akan menerima pahala dan orang yang nemberikan dosanya kerana kesalahan orang yang memfitnah dan mengutuknya.

      Delete
  2. muka keparat tak layak pimpin SPR.

    ReplyDelete
  3. sendiri buat onar kemudian sendiri siasat

    ReplyDelete
  4. Xusah dilayan pr ni...apa saje yg x menyebelahi dorang..semua tipu...patutlah anwar dah mcm meroyan rupanya...padahal org2 pr ni dah kena tipu dgn ketua mereka xsedar2 lg..udah kalah udahla..terima jela takdir allah..kalo xpuashati sgt,g mahkanah wat petisyen..xusah nk huru harakan negara dgn demo sana sini..kesian la kat org yg nk berniaga,nk jln2,pemandu2 teksi yg nk cr makan..bab nk tutup rezeki,memang pambangkang suka..

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari