boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, March 6, 2014

Apa beza anak perempuan dengan ayahnya seorang pemimpin umno.

Sang seorang ayah yang hebat dimata pandangan orang-orang melayu mazhab umno, manakala sang anak perempuan juga hebat.. 




kalau sang bapa duk sibuk mempertahankan Kasim Ahmad,, manakala sang anaknya?.... 

Apa macam orang-orang melayu umno?... apa macam Wak Juragan 69...


12 comments:

  1. Mane Wak Jurangan 69 ni? senyap jer...dah mati ker? ke p mintak Fatwa dari Fatul Bahri? takpun p mintak pandangan Ah Jib Gor? kah kah kah kah...tp wa rasa dia p berguru dgn Hassan Malek? kah kah kah kah

    ReplyDelete
  2. dalam setandan pisang bukan semuanya elok. mcm tu la. kalau bapaknya islam anaknya belum tentu islam. iman tak dapat diwarisi. mungkin dia dah murtad, islamnya hanya pada bibir shj bukan hatinya sapa tau

    ReplyDelete
  3. Allahuakbar ..islam di hujung zaman ,amat besar fitnah dan belit umno makin nyata , ,taubat la wahai umat melayu umno..

    ReplyDelete
  4. Ahli2 Perkasa lg satu bangang..pencacai kt bawah susah payah berpanas berhujan demo..tiba2 anak penaungnya yg jadi penyokong utama pihak sebelah sana..bila la depa ni nak cerdik sikit..ada sapa blh tlg nasihat sikit kat depa tu?

    ReplyDelete
  5. inilah janji allah,kita menghampiri allah juga akan lebih dekat dengan kita, bila kita menjauh kau jawablah sendiri...

    ReplyDelete
  6. Haluuuuuuu. ...........

    Sbijik cam kak ros_ak. Susah dn sukarnyer nk tgk anak ktua umnongok yg ngok mnutup aurat dgn smpurna dari merdeka hingga skrang...gua bilang hnya syaitan yg dkenali gmar brkedaan bgini..pueee

    Khak tuih

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa ke hal nya yopMarch 6, 2014 at 7:58 PM

      Nak dengor mike punya komen tentang kg tok subuh yg kena halor dgn kerajaan suci pr...sian org melayu kena halor yop..mike ni org melayu juge ke..

      Delete
    2. orang kg chubadak kat kl pun kena halau,orang melayu tapi tak keluar tv pun kenapa.apeke hell nya yop

      Delete
  7. Haluuuuuuu. ...........

    Sbijik cam kak ros_ak. Susah dn sukarnyer nk tgk anak ktua umnongok yg ngok mnutup aurat dgn smpurna dari merdeka hingga skrang...gua bilang hnya syaitan yg dkenali gmar brkedaan bgini..pueee

    Khak tuih

    ReplyDelete
  8. Apa beza Anwar dengan Nurul Izzah ?

    ReplyDelete
  9. bersatu hapuskan puak munafikin umno apco laknatullah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dan kita bersatu utk naikkn bangsa terhomat iaitu cina fap..takbir

      Delete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari