boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, March 4, 2014

PRK Kajang - Wajah-wajah duka apa lagi orang Cina mau?

Nak kata apa ya... Ludah jilat balik atau dah berak telan balik ... apa pun dari wajah menunjukkan segala-galanya... belum pun lagi penamaan calon pada 11 Mac nanti...



KAJANG, 3 Mac -- Timbalan Perdana Menteri yang juga Timbalan Pengerusi Barisan Nasional (BN) Tan Sri Muhyiddin Mohd Yassin menyampaikan ucapan pada majlis Pelancaran Jentera Wanita BN bagi menghadapi Pilihan Raya Kecil (PRK) Dun Kajang di Taman Saujana Impian di sini hari ini.
Turut kelihatan bakal calon BN kawasan itu, Datin Paduka Chew Mei Fun (kanan) dan Ketua Wanita Umno Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil (dua, kanan).
--fotoBERNAMA (2014) HAKCIPTA TERPELIHARA

Wajah Kak Ijat moyok,, kenapa ,,, isu lembu belum selesai,, akibat calon sebelah pun moyok... 
Apa sal moyok,, Itu menteri Zahid Hamidi sudah cakap,,, ini kali PRK tak perlu peruntukan juta-juta,, kasi menang dulu baru ada peruntukkan...

Macam mana mau menang kalau ini macam...


Maka malam tadi keluar fatw abaru dalam TV3 ...


Ha ha ha ha .. Hasan Ali pejuang melayu IMR.. islam melayu raja ... dah sokong Cina?.... apa cerita.. Apa lagi cina mau,,, jawab aku,, cina sudah mau jadi menteri.... ha haha ..
Juragan 69 apa macam... mau jadi menteri juga...



8 comments:

  1. Hassan Ali dok kata orang, diri sendiri belum tentu baik dan beriman kepada ALLAH. Ingin saya katakan orang islam sebenar tidak akan mengatakan hal peribadi sesaorang. MENCERITAKAN KEBURUKAN ORANG LAIN ADALAH SAMA SIFATNYA MACAM IBLIS INGIN MEMBAWA ORANG TERBABIT SAMA DENGAN DOSA SENDIRI. Kalau pun Hassan nak pergi kenerakha, janganlah ajak orang lain turut serta. Harus diingat manusia yang hidup ini tidak seorang pun yang tidak menanggong dosa sedangkan nabi lagi sentiasa memohon ampun kepada ALLAH tidak menjauhi untuk menzalimi orang lain. Hidup hanya sekali, tersalah pilih jalan yang kita ikuti akan membawa sesal yang tak berguna. Orang yang berpegang kepada islam sejati tidak akan menzalimi orang lain dan sentiasa menegakkan yang benar. ORANG SEPERTI KAMU HARUS BERTAUBAT, SAMA MACAM MACAI-MACAI UMNO YANG LAIN. Cubalah beri pendapat bagaiman nak memperbaiki masalah rakyat, kami dah jemu pasal cerita Anwar, dah nak lebih dua dekad ashik nak kata dia aja. Orang orang UMNO ada kah baik-baik belaka, pemimpin-pemimpinnya semua kaya kaya belaka. Apa kah kamu buta dan bengal? Dari PM hingga kepada ketua-ketua cawangan semuanya mewah, apakah kamu tidak sedar atau pura pura buat hati kerana dalam diri ada setan yang bisikkan kata yang kamu perlu menyatakan yang mungkar adalah betul. Ilmu harus diguna kejalan ALLAH, jangan ashik nak mengata orang, jika tak betul yang dikata tuka akan menjerumus kamu kenerakha. Menyokong yang diketahui memang banyak berbuat dosa tetapi sentiasa dilindungi hukum dunia dari orang yang diamanahkan untuk menjaga keadilan adahlah keNERAKHA jawabnya. Tak percaya, cuba baca quran dan hadis, tetapi bukan versi Mahathir dan Kassim Ahmad. Jawapan pada yang lain-lain, sendiri cari.

    ReplyDelete
  2. Kah kH kah kah kah.
    Jahat kao mm.dah tua pon ngusik.
    Kih kih kih.lawak tol tgok muka hassan ali.lps neh mkin ramai la yg pegi tumpang berak n cirit kat kajang.kah kah kah kah.

    ReplyDelete
  3. Sekarang giliran cina jawab krpada soalan "apa lagi cina mau"
    Jawap cina mca. Nak jawatan dalam kerajaan ditambah.
    Cina dap jawap: mau tumbangkan BN.
    CINA kelab penyokong PAS. mau kerajaan adil.
    Cina gerakan jawab. Wa tak kisah.
    Cina dalam pkr nanti akan jawab. Kita mau malaysis yang aman dan harmoni antara kaum.
    Cina tak berparti akan jawab. Kita mau ubah ini negara punya pemelentah.
    Nanti umno dekali lagi kata "cina boleh keluat dari malaysia"

    ReplyDelete
    Replies
    1. kahkahkah

      TERBAIK!!!

      Delete
  4. Muka muka recycle kalau dipandang nak termuntah tapi bagi puat puat MCA cina kalau bukan kerana RM & jawatan apa lu mahu ???? Pi sembayang kuat 24 jam sehari undi Cina tetap memihak PKR .

    ReplyDelete
  5. ni dh kentut sedut balik.. apa lagi org UMNO mahu... Umno mahu balik itu Selangor daa... mahu kasi pecah itu Pakatan Rakyat.. mahu laga2 satu sama lain.. bagi komen menghasut suruh Pas sama PKR gaduh2... tapi org Pas sama PKR bukan bolo punya olang maa..

    ReplyDelete
  6. Aku mau tanya itu pompuan mulayu....atas tu...
    Itu duit pinjam untuk bela lembu bila mau bayar ha.. rm 250 juta ma...
    Jangan buat muka bodo atas tu ha...
    cibai...aku hutang 25.00 pun saman kena bayar.... ciiiibai btul..

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari