boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, March 13, 2014

Jom pakat-pakat layan - best woo. malam jumaat... orang umno tak payah ..

Ini bukan cakap kosong atau cerita dalam kedai kopi sambil tengok wresting.. tapi ni ucapan yang rasmi... ..

Macam-macam isu,, MH370 dan bomoh 1Malaysia... siapa mau jawab... ha ha ha..

)

Apa macam Wak Juragan .. tolong jawab..

18 comments:

  1. Anwar cakap besar sangat. Ini bukan benda yang dirancang, ada skrip. Yang dia dok rancang pun tak jadi. 16 Septemberlah, Agung dah readylah, Sabah nak melayanglah. Mana semua ni ! Layakkah Anwar cakap pasal imej. Apa imej dia? Mempromosi lompat parti. Kronisme, nepotisme. Semua benda yang dia kata tak elok dia buat...Kajang ? Kenapa Wan Azizah jadi calon? Jadi, usahlah cakap pasal imej..Anwar langsung tak layak...

    ReplyDelete
  2. Biasalah tu. Tukang komplen memang ramai yang pandai. Tapu bab menguruskan masalah memang orang tak nak. Ramai kata tak pandai. Cuma pandai komplen je.

    ReplyDelete
  3. Bercakap macam baru nak ambil PMR je, lain yg DSAI bentangkan hanyut ke laut pemahamannya. Persoalan yg dibangkitkan adalah kenapa tidak ada penyelarasan hanya satu individu sahaja yg berautoriti mengeluarkan kenyataan? Itupun tak faham ke! Untuk insiden MH370 itu, dapat dilihat ramai yg menjadi jurucakap. Ini mengakibatkan kenyataan yg dikeluarkan berbeza-beza. Kes JRA dulu pun bukan dirancang juga, tapi dapat ditangani oleh Tun Razak dgn amat berkesan. Baru perasan, Cicit Pawang rupanya patutlah mentaliti macam haprak je.

    ReplyDelete
  4. aku setuju dgn anwar.

    satu lagi apa yg anwar highlight tu tepat, kerajaan amno ni dah terbiasa dan selesa sgt kontrol media di m'sia, dia dah anggap semua org dia boleh cucuk idung, tapi main dgn media barat, media luar, mana boleh, mereka bukan mcm media cabok di m'sia ni yg yes yes.

    nah sekarang rasakan. padan muka amno. apco pun tak boleh nak nasihat dah.

    ReplyDelete
  5. bomoh kelapa dan bubuMarch 13, 2014 at 10:48 PM

    patut ko tanya kenapa anwar x bleh jd calon kajang....najib rancang semua jadi ke hehe?

    ReplyDelete
  6. yang ni pun buat Umno takut ni..

    https://www.youtube.com/watch?v=tsM2YxQ-M38

    ReplyDelete
  7. Bhai mm..anwar mmng hebat dlm brhujah utk mnyakinkn org ramai...dlm sejarah malaysia slps merdeka hnya 2 org sahaja yg mmpu menaikkn semangat audien hngga tk brfikir pnjng...sehebat2 pidato pimpinan pas pun tak mmpu menndingi kehebatan 2 tokoh ini iaitu lim kit siang semasa pra 13 may dan anwar tahun 74, 98 dan bersih...

    Adakh ini pemimpin yg hebat yg mmpu mngarahkn rakyat mnjd tentera dan kubu utk
    beliau...beliau seorg yg optimistik serta opotunis yg bijak mncuri peluang serta ruang utk mngekal momentum beliau sbgi org yg berimpian maha besar..apakh anwar tidak memikirkn org lain juga layak sbgi pm hngga menolak pemimpin paa sbgi calon pm..ada kh beliau saja mmpu mngubah negara mngikut acuan beliau..ttp smpi bila bhai..

    Aku amat brsetuju dgn komen cicit pawang ali yg mngatakn anwar ckp besar sngt, dan juga apa yg anwar sanggah ttp itu yg dia lakukn, kenapa bhai..tak seorg pun pertikai tndkn dn prbuatan anwar..???

    Bhai anwar hnya pndi mmberi komen tntng sesuatu yg telah brlaku..apakh tugas ketua pmbngkng hnya mmbngkng tnpa prlu mmberi idea2 brnas demi negara...jika kita ikuti hujah anwar dlm parlimen, yg kita biasa dngr bngkang dan bngkng..itu tak betul..ini tak betul..ttp apa yg betul? Ungkapan 'You ulang I saman' adakh itu menunjukkn anwar hebat dlm menangani persoalan yg dilontar...itu reporter malaysia bhai...adakh anwar melayani PC secara professional. .itu cuma isu dlm pkr/pr je..blm lg brdepan dlm PC sepnting mh370...

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh.. eh..tu dia.. juragun yg drindui mai dah.. mau habaq mai pa dia.. mau habaq saja.. bukan mau mai..

      Delete
  8. woi cam maner nak kontek bomoh 1Malaysia nie.kih.kih.kih.kih.saaatuuuuu,saaaatuuuuuu,saaaaaatuuuuuu bomohmalaysia.dlm cerodik skit skit banyak nyer bodoh menteri bomoh nie.

    ReplyDelete
  9. Sebut nama ANWAR semua Geng umno , kroni dan yg nak mampus semua tiba2 terkejut . Apa sudah jadi 56 tahun merentah bagi banyak wang belanja utk hapus Anwar . Zam zam alkazam

    ReplyDelete
  10. cicit pawang ali dan juragan 69 ni adalah anak didik dari bomoh terkenal sedunia.kah.kah.Woi.terbanglah dengan tikar tu,pergi cari kapal terbang yang hilang sambil bawa teropong tu.cicit pawang ali dan juragan kena duduk kt depan supaya lain kali faham dulu apa yang orng cakap baru komen

    ReplyDelete
  11. Anwar bercakap memang hebat tapi sampai sekarang tak boleh jawab soalan setara UPSR ni...kenapa air mani Anwar Ibrahim ada dalam dubur Saiful seperti yang disahkan oleh Majlis Peguam ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu lah mentaliti melayu umno... dah xleh bekap sdiri pusing citer lain.. eh bongok nih cakap pasal mh370 aper kaitan ngan jubor. Skolah maner ko dtg dr? Ader soalan upsr tentang air mani dlm jubor? Otak kau mesti berharga tinggi sbb xpernah diguna..

      Delete
    2. Nuar cakap pasal konsistensi, dia konsisten ka? Hang pun bodo piang. Budak tu kata soalan setara UPSR, bukan soalan UPSR. Jangan emosi, hang pun kaki juboq ka apa?

      Delete
    3. moyang dia buat kerja kurafat ini lah hasil nya.kenapa tak ambil laporan dari pusrawi punya laporan dia orang pertama yang memerikasa jubor saiful?ingat tak laporan dia.

      Delete
  12. sepul yg kata air mani bertakung dlm jubur dia,siasatlah dia macamana skil simpan sampai 3 haritak tumpah walau setitik....agaknya sepul berjalan menonggeng 3 hari 3 mlm ke?ini baru soalan taraf oxford haha,amacam juragan umno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok...ttp bhai persoalan mcmana saiful smpn spttnya peguambela anwar dh persoalkn tntng point ini...ttp knp point ini tk bawa apa2 mkna kpd kes
      anwar...mnkn yg plg utama ialah
      bgmana air mani anwar 'BOLEH'
      berada pada bahagian badan saiful
      yg trsorok? Tkkn anwar sesuka hati
      mmberi air mani kpd pihak lain utk dia utk dimasukkn dlm dubur
      saiful???

      Itu utk kes dgn saiful...aku tknk sntuh tntng sumpah laknat yg ptt anwar buat sbb org melayu muslim lbh prcaya kpd 'akuan' brsumpah yg bala buat dari sumpah laknat atas nama Allah...persoalannya bhai..knp anwar tidak mngmbil tindakan undang2 apa bila saiful buat tuduhan peringkat awal..??? Kita cuma dikejutkn dgn tndakn anwar ke kedutaan turki, atas alasan ada org nk bunuh beliau??? Tp smpi skrg kisah bunuh lnyp begitu saja...

      Anwar juga tidak mmgmbil tndakn kepada tuduhan dan pengakuan dari dato eskay tntng isu china doll??? Knp anwar seolah2 mnharapkn isu china doll hilang begitu saja dan dia tk prlu mnhadapi prbicaraan atas kes trsebut.

      Begitu juga tuduhan dari kawan baik atau lbh tepat bekas sahabat baik anwar iaitu dato nalla...knp anwar nmpk goyah dgn pngakuan serta tuduhan dari nalla yg beliau brtngung jwp utk mngatur perbuatan zina anwar samada dgn wanita atau gay boy...shamsidar juga dilibatkn juga oleh dato nalla...bhai knp anwar tdk mnyaman dato nalla atau mncabar dato nalla utk buktikn tuduhan trsebut adalh benar...ttp anwar mmgmbil jln mnjd pngecut dlm isu ini..brbeza sngt sikap anwar yg hebat brhujah didpn rakyat, ttp menikus didpn saiful, dato eskay, nalla dan umi...

      Delete
    2. Mana macai yg bg soalan taraf Oxford lh sngt...juragan dh jwb dn bg soalan taraf pmr je..knp cai tk jwp...

      Delete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari