boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, March 23, 2014

PRK Kajang - Jom Lihat Wanita Umno Yahana hana..

Memang tak patut siapalah yang duk hantar video ni... tak patut sungguh... 



Kalau rasa gambar atas ni tak berapa nak layan,, klik la video kat bawah... 




Jangan lebih sangat gelak... 

Kesian pulak kat Wak Juragan








12 comments:

  1. Yang ni palsu. Kalau gambar annuar dengan amoi pun palsu dan spenda stopa pun palsu, gambar ni pun palsu jugak. Kah kah kah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye kater ko tu njer...semua palsu..tu org pkr pakai baju bn. Nak tunjuk yg bn ni jahat beno.

      Delete
    2. anti-LGBT & DajjalMarch 23, 2014 at 8:48 PM

      Kita memang tahu peluang BN nak menang payah sebab cina DAPpigs kominis banyak kat Kajang. Walau bagaimanapun kalau BN dapat reduce majority pun, pada aku BN dah menang. Kena kerja kuat lagi Beb....

      Daripada PR, lebih baiklah BN. Aku tak nak sokong parti yang ketua umum dia tu PELIWAT, pakar tebuk BONTOT jantan, betina , laki & perempuan. Aku tak nak pilih parti yang ketua umum tu satu spesis dengan umat Nabi Lut yang Allah SWT rejam sampai mampos kat dasar Laut Mati.

      Delete
  2. Haluuuuuuu. .........

    Sohih...sahih....true without objection...gambar calour lgik..muka jlas sound clear....hnya hakim yg buta yg bilang ni palsu...pueee. ..len la gmbr black n white zman milinium nih...prut buncit dn ader pngiring lak dlm bilik...

    Khak tuih

    ReplyDelete
  3. Puak umno bn haram jadah perut mereka telah diisi dgn benda rasuah dan hati mereka telah dihiasi dgn benda porno lucah inilah hasinya mak mak umno bn jadinya.

    ReplyDelete
  4. Hahaha...bhai mm kurang2kn sikit sifat pendendam dan tidak puas hati lu...rasanya klu kita mnympurnakn ibadah dan mnyerahkn hati kita hnya kpd Allah maka hati kita akan mnjd lbh tenang...

    Ttp apa yg aku nmpk, jika lu ditegur maka lu akan mncari dan mncari agar lu rasa prbuatan lu betul dan benar...kasihan dan simpati aku utk lu kerana Allah meletakkn sifat pndendam dan amarah yg melampau.. bhai, lu nk ulang tayang bnda yg lu dh prnh keluarkn utk apa bhai...utk lu ajak org lain mmprsendakn org lain..

    Bhai...adakh lu rasa dgn dpt mmprsendakn org lain dan dpt pula memnjngkn sendaan itu kpd umum satu prjuangan..hahaha mstilu ltk kn klu ditkdirkn mati mngejut kerana ketawa terbahak2 maka lu mati sbgi syahid...hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kemon bhai,nampak sangat lu bersetuju ngan makcik makcik yg garik tu.bhai...lu sepatut nyer berusaha menyedarkan makcik umno yg serba garik tu.malu bhai....ish..ish...ish....lu mesti bangga dengan kehebatan makcik umno mengarik.apa kah itu satu wajah buat wanita umno.tiada langsung rasa malu bhai malahan menjelekan.bhai...bhai...lu mesti suka kan.

      Delete

  5. BN & sinonim


    Barua Negara
    Babi Negara
    Banjingan Negara
    Bangsat Negara
    Binewe Negara
    Biol Negara
    Bangan Negara
    Bodoh Negara
    Biawak Negara
    Barisan Najis
    Barang Naik
    Barisan Neraka


    ReplyDelete
  6. wow ada gaya jugak , tapi sayang perut semua spare tayar bertingkat2..............

    ReplyDelete
  7. anti-LGBT & DajjalMarch 23, 2014 at 8:42 PM

    Kita memang tahu peluang BN nak menang payah sebab cina DAPpigs kominis banyak kat Kajang. Walau bagaimanapun kalau BN dapat reduce majority pun, pada aku BN dah menang. Kena kerja kuat lagi Beb....

    Daripada PR, lebih baiklah BN. Aku tak nak sokong parti yang ketua umum dia tu PELIWAT, pakar tebuk BONTOT jantan, betina , laki & perempuan. Aku tak nak pilih parti yang ketua umum tu satu spesis dengan umat Nabi Lut yang Allah SWT rejam sampai mampos kat dasar Laut Mati.

    ReplyDelete
  8. Juragon..., skang ko gi terjun lombong...! Kaaaah kah kah kah kah..

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari